اخبار 2346 روز پیش
بدون دیدگاه

آخرین وضعیت دختر بازمانده از حادثه خودکشی در اصفهان/ سر او به پیکر دختر اول خورده و آسیب ندیده

آخرین وضعیت دختر بازمانده از حادثه خودکشی در اصفهان؛مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آخرین وضعیت دختر بازمانده از حادثه خودکشی را تشریح کرد.

کیانوش جهانپور، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درمورد آخرین وضعیت دانش‌آموز بازمانده از حادثه خودکشی در اصفهان، اظهار داشت: سطح هوشیاری بیمار کامل شده است. جا اندازی در رفتگی‌ها، صورت‌گرفته و فرآیند پیچ‌ و‌ پلاک پای راست و چپ وی نیز انجام شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان این مطلب که مصدوم کماکان در ICU بستری است و بعد از مدتی به بخش منتقل می‌شود، افزود: ضایعات به‌صورت شکستگی و خردشدگی متعدد در هر دو مچ پا و دررفتگی مفاصل مچ پای راست و چپ، شکستگی مهره‌های کمری، زخم باز، آسیب و پارگی برخی تاندون‌ها و اعصاب پای راست و چپ است.

جهانپور ادامه داد: ممکن است مصدوم حتی به پنج عمل جراحی دیگر در اندام‌ها و ستون فقرات نیاز داشته باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: این مصدوم حداقل تا شش ماه آینده به درمان و توانبخشی نیاز دارد، اما بدون نیاز به عصا از شش ماه تا یک‌سال آینده قادر به راه رفتن خواهد بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه این نوجوان با دست‌وپا سقوط‌ کرده، صدمات شدیدی به این نواحی واردشده، بیان کرد: خوشبختانه سر مصدوم احتمالا در اثر برخورد با پیکر نفر دومی که خودکشی کرده، سالم و بدون آسیب‌دیدگی است.

منبع:ایلنا

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *