اخبار 719 روز پیش
بدون دیدگاه

از بهترین هتل های تهران چه اطلاعاتی دارید؟

تهران به عنوان سومین شهر بزرگ خاورمیانه، شهری دیدنی و زیباست.

این شهر پر از رستوران‌های لاکچری، پارک‌های زیبا، موزه‌های جذاب و اقامتگاه‌های لوکس است. تهران یکی از مناطق شمالی ایران بوده که بسیار خوش آب و هواست و یکی از بزرگ‌ترین شهرها در طول تاریخ هم شناخته می‌شود. نخستین پادشاه تهران از نسل قاجار بوده که در سال ۱۷۷۸ عنوان پایتخت را به این شهر داده است. این شهر زیبا و دیدنی مراکز گردشگری فراوانی دارد که نظیر آن گنبد مینا، برج میلاد، برج آزادی، کاخ‌های مجلل مانند گلستان و نیاوران، باغ وحش، ژوراسیک پارک، تله کابین توچال، دربند و درکه، مراکز خرید لوکس مانند پالادیوم، تیراژه، گلستان، تندیس و مراکز مذهبی فراوان است. در همین میان باید اشاره داشته باشیم که بهترین اقامتگاه‌ها در شهر تهران ساخته شده‌اند. هتل های تهران فوق‌العاده لوکس و به‌روز بوده و دارای مدرن‌ترین امکانات پیشرفته دنیا هستند. خوب است که قبل از رزرو هتل در تهران این اقامتگاه‌ها را بشناسید و با اتاق‌ها، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و امکانات و خدمات‌شان بیشتر آشنا شوید! در ادامه به بررسی بهترین هتل های تهران می‌پردازیم.

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس جزو هتل های لوکس تهران بوده که مناسب سخت‌پسندان است. این هتل باشکوه و مجلل در یکی از بهترین خیابان‌های تهران به نام سعادت آباد قرار گرفته و جزو لاکچری‌ترین هتل های تهران شناخته می‌شود. هتل اسپیناس پالاس تهران هتل ۵ ستاره بوده که نمایی فوق‌العاده شگفت‌انگیز و خیره‌کننده دارد. این هتل در سال ۱۳۹۴ به بهره‌برداری رسیده و دارای ۲۱ طبقه است.

هتل اسپیناس پالاس در مجموع ۴۰۰ واحد اقامتی را دربرگرفته که یکی از یکی زیباتر و مدرن‌تر است. این هتل ۵ ستاره دسترسی فوق‌العاده خوبی به اماکن گردشگری شهر تهران داشته و در رده مدرن‌ترین هتل های تهران قرار گرفته است. از هتل اسپیناس پالاس به‌راحتی می‌توانید خودتان را به فرودگاه مهرآباد، بازار مبل ایران، سالن همایش‌های صداوسیما، دانشگاه تهران، میدان آزادی، مجموعه ورزشی آزادی و نمایشگاه بین‌المللی برسانید.

همچنین این هتل دارای بهترین امکانات مانند پارکینگ رایگان با ظرفیت بالا، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، صندوق امانات، آسانسور، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تاکسی سرویس شبانه‌روزی و امکانات تفریحی و ورزشی لوکسی مانند حمام ترکی، استخر، سالن بدنسازی، سونا بخار، سونا خشک و جکوزی است. از جمله واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس هم می‌توان به سوئیت جونیور، سوئیت اسکای، سوئیت پرزیدنتال، سوئیت فمیلی بالکن‌دار، اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، سوئیت سیگنچر بالکن‌دار و… اشاره نمود.

از دیگر سالن‌های پذیرایی هتل اسپیناس پالاس، رستوران سنتی دیبا در طبقه همکف، رستوران لاتون در طبقه دوم و کافه سان ست در لابی است. همچنین این هتل زیبا دارای چندین تالار باشکوه بوده که انواع مراسم‌های کاری، عروسی و عقد را می‌توان در این مکان‌ها برگزار نمود. از خدمات هتل اسپیناس پالاس هم می‌توان به خشکشویی، خدمات بیدارباش، خدمات اتو، دستگاه واکس کفش، صبحانه در اتاق، ناهار در اتاق، روم سرویس، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، کپی، خدمات تشریفات ویژه و خدمات اینترنتی اشاره نمود.

هتل آزادی تهران

در بزرگراه شهید چمران هتلی را خواهید دید که به هتل پارسیان آزادی تهران معروف است. این هتل ۵ ستاره امکانات و خدمات خوبی دارد و جزو هتل های لوکس تهران شناخته می‌شود. هتل آزادی قدمت دور و درازی داشته و یکی از باسابقه‌ترین‌ها در صنعت هتلداری است. این هتل دارای ۴۷۵ باب اتاق و سوئیت بوده که در ۲۶ طبقه جای گرفته‌اند. با توجه‌ به موقعیت مکانی عالی، هتل پارسیان آزادی دسترسی خوبی به مجموعه ورزشی انقلاب، دانشگاه امام صادق و بیمارستان قلب شهید رجایی دارد.

هتل پارسیان آزادی تهران واحدهای اقامتی خوبی دارد که شامل اتاق دو تخته دبل، دو تخته تویین، سوئیت جونیور، سوئیت رویال، سوئیت دوبلکس و سوئیت پرزیدنتال است. در سوئیت‌ها می‌توانید انواع امکاناتی مانند قهوه‌ساز، حمام، دمپایی، سرویس فرهنگی، حوله حمام، کفپوش موکت، دراور، صندوق امانات، فرش، وان، کارت هوشمند اتاق، مبلمان، میز تحریر، میز کار، کمد لباس، آباژور، سشوار، آشپزخانه، تلویزیون ال‌سی‌دی و تلفن را ببینید.

امکانات اتاق‌های معمولی هتل آزادی نیز شامل مبلمان، رادیو، دمپایی، سیستم اطفاء حریق، مینی بار با هزینه، سرویس فرنگی، سیستم گرمایشی مرکزی، حوله حمام، یخچال، کتری برقی، دراور، صندوق امانات، کمد لباس، آباژور و قهوه ساز است. از امکانات عمومی هتل می‌توان به آسانسور، روزنامه، نمازخانه، پارکینگ، فروشگاه و غرفه، کافی‌شاپ، رستوران، سالن چندمنظوره، فضای سبز برای صرف شام، اتاق ویژه معلولین، اتاق سیگار، اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

هتل آزادی خدمات خوبی دارد که نظیر آنها روم سرویس، لاندری، خشکشویی، خدمات بیدارباش، خدمات تهیه بلیط، اجاره ماشین بدون راننده، اتاق چمدان، خدمات اتو، خدمات راهنمای تور و دستگاه واکس کفش است. از قلم نیفتد که این هتل دارای امکانات ورزشی فوق‌العاده خوبی است که شامل پینگ‌پنگ، جکوزی، سونا، استخر، سالن بدنسازی و حوضچه آب سرد است.

هتل استقلال تهران

اگر قیمت هتل در تهران برایتان حائز‌اهمیت است هتل استقلال گزینه مناسبی است. این هتل نسبت به هتل های ۵ ستاره قیمت منصفانه‌ای ارائه می‌دهد. هتل استقلال تهران یک هتل ۵ ستاره در تقاطع بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر است که امکانات و خدمات فوق‌العاده خوبی دارد. این هتل جزو قدیمی‌ترین هتل های تهران بوده که در سال ۱۳۴۱ به بهره‌برداری رسیده است. هتل استقلال در حال حاضر دارای ۵۵۲ واحد اقامتی بوده که نظیر آنها اتاق یک تخته، اتاق دو تخته تویین و سوئیت دو نفره رویال است.

از امکانات این هتل نیز می‌توان به فروشگاه و غرفه، پارکینگ، آرایشگاه مردانه، فروشگاه پوشاک مردانه، فروشگاه صنایع‌دستی، نمازخانه، روزنامه، آتلیه و اتاق عقد اشاره نمود. هتل استقلال به میهمانان خود بسیار اهمیت می‌دهد و سالن‌های پذیرایی متنوعی را برای آن‌ها در نظر گرفته است. رستوران فضای باز، رستوران سنتی، رستوران فرنگی، رستوران ایرانی، رستوران فست‌فودی و کافی‌شاپ ۲۴ ساعته جزو سالن‌های پذیرایی هتل استقلال هستند.

همچنین امکانات ورزشی و تفریحی خوبی دارد که نظیر آن استخر، سالن بدنسازی، سونا بخار، جکوزی، ماساژ و زمین تنیس است. از خدمات عالی هتل استقلال نیز می‌توان به خدمات باربری، روم سرویس ۲۴ ساعته، آژانس مسافرتی، دستگاه واکس کفش، خدمات اتو، فتوکپی، خدمات بیدارباش، خشکشویی، لاندری، فکس و اتاق چمدان اشاره نمود. خوشبختانه هتل استقلال تا فرودگاه فقط ۲۰ کیلومتر فاصله دارد و جزو بهترین هتل های تهران محسوب می‌شود.

هتل پرشین پلازا تهران

یکی از هتل های لوکس تهران هتل پرشین پلازا است که در خیابان سهروردی شمالی قرار گرفته است. این هتل از نظر کیفیت بسیار عالی به نظر می‌رسد و قیمت منصفانه‌ای دارد. هتل پرشین پلازا در سال ۱۳۹۸ افتتاح گردیده و دارای ۱۰۰ باب اتاق و سوئیت است. این هتل به باغ موزه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات دسترسی خوبی دارد. از واحدهای اقامتی هتل پرشین پلازا نیز می‌توان به اتاق دو تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته تویین، اتاق دو تخته ماه عسل، اتاق کانکت چهار تخته خانوادگی، سوئیت پرزیدنت و سوئیت دو خوابه ویژه برای سه نفر اشاره نمود.

امکانات ویژه این هتل نیز شامل سالن بدنسازی، استخر، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، ماساژ، فوتبال دستی، بیلیارد، اتاق سیگار، امکانات برای معلولین، چشم‌انداز خوب به کوه، خیابان و شهر، اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان است. خوشبختانه هتل پرشین پلازا سالن‌های پذیرایی لوکسی دارد که نظیر آنها رستوران فضای باز، فست‌فود، رستوران با اجرای موسیقی زنده و رستوران روف گاردن است.

جمع‌بندی

حالا که اطلاعات جامع و خوبی درباره بهترین هتل های تهران دارید باید هر چه زودتر دست به کار شده و این هتل های مجلل را برای اقامت در پایتخت رزرو کنید. رزرو هتل های تهران یکی از آسان‌ترین کارهای است که می‌توان حتی از راه دور هم انجام داد؛ فقط کافی‌ست وارد وب سایت ایران هتل آنلاین شوید و به سادگی هتل مورد نظر خود را با تخفیف رزرو کنید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *