محسن افشانی و مروری بر حاشیه های اخیرش | این هزینه ها برای کی میشه؟!
اخبار 2347 روز پیش
بدون دیدگاه

محسن افشانی و مروری بر حاشیه های اخیرش | این هزینه ها برای کی میشه؟!

محسن افشانی جزو آن دسته از بازیگرانی نیست که یک شبه معروف شده باشد. او که متولد فروردین سال ۱۳۶۸ در روستای وانشان گلپایگان است در هجده سالگی به عنوان مجری برنامه «آستانه» جلوی دوربین رفت و یک سال بعد با سریال «ترانه مادری» چهره شد.

محسن افشانی و مروری بر حاشیه های اخیرش | این هزینه ها برای کی میشه؟!
جمشید خاوری:مروری بر کارنامه افشانی نشان می دهد که او در این عرصه پله پله بالا آمده و بالطبع، بد و خوبِ «شهرت» را هم در این سالها آرام آرام چشیده و این طور نبوده که ظرفیت شهرت نداشته باشد و الان یکهو«جو گیر» شود و دست به کارهای نامتعارف بزند.

اما چه اتفاقی افتاده که در ماه های اخیر، افشانی اینقدر درگیر حاشیه شده و خودش را تیتر اولِ رسانه های عموما زرد کرده است؟ کمی به عقب برگردیم، افشانی از وقتی دارای صفحه ای در اینستاگرام شد علاقه عجیبی داشت که سلفی های خودش با ماشین های گران قیمت را منتشر کند. یا سفرهای خارجی برود و در جاهای معروف عکس بگیرد. یا در هر جمعی که سیاستمداران حضور داشتند (حتی ممنوع التصویرشان!) سعی می کرد با تک تک آنها سلفی بگیرد که خب یک علاقه شخصی است و انتقادی برآن نیست. اما حاشیه از وقتی آغاز شد که وی عکسی با دندانپزشک معروفِ سلبریپیتی ها یعنی رها رادفر به اشتراک گذاشت و بعدها مجبور شد به طرفدارانش توضیح بدهد که آن، فقط یک عکس بوده و رابطه ای با آن خانم ندارد!

تابستان پارسال وقتی با خواهرش سمیه در برنامه «شیدایی» حضور یافته بود صورت خواهرش را بوسید اما برخی رسانه ها از ناآگاهی مردمی که آن برنامه را ندیده بودند سوء استفاده کرده و آن قسمت از برنامه را بریده و با عنوان «بوسیدن همسر محسن افشانی در برنامه زنده» پخش کردند!

تابستان امسال هم افشانی درگیر حاشیه ای دیگر شد. او با حضور در برنامه «دلویزیون» شبکه نسیم در پاسخ به سوالی درباره ازدواج، با گریه از عشق قدیمی اش یاد کرد و همین باعث شد خانمی که سال‌ها پیش تصاویرش به عنوان همسر افشانی پخش شده بود – با هدف خودنمایی و شهرت لابد – ویدیویی منتشر کند و خودش را همان عشق از دست رفته‌ی محسن افشانی جا بزند! اتفاقی که بازهم با تکذیب این بازیگر مواجه شد.

اما آنچه در یک ماه اخیر دوباره افشانی را سر زبانها انداخته، انتشار گسترده ی عکسی از یک لباس زیر زنانه بود که به مدت چند دقیقه روی استوری اینستاگرام او قرار گرفت. گرچه فورا افشانی آن را پاک کرد اما آنها که «اسکرین شات» گرفته بودند آن عکس را در فضای مجازی پخش کردند تا وی با لحن بدی واکنش نشان دهد:«بالاخره که پام میرسه مملکتم! برسم، زخمی می‌کنم مسبب این حواشی رو»

بلافاصله بعد از این اتفاق وی به کربلا رفت تا باز هم سوژه شود و عده ای این کارش را به پای ریا و تزویر بگذارند. اما این پایان ماجرا نبود. هفته گذشته که افشانی در دوبی حضور داشت فیلمی از وی در کنار لنی برلین یک دختر اکراینی با ظاهری نامناسب در یک میهمانی پخش شد که جنجال زیادی به پا کرد. البته این ویدئو در استوری «لنی» منتشر شد اما به دلیل این که محسن افشانی تگ شده بود خیلی ها آن را دیدند و سریع در فضای مجازی پخش شد. در روزگاری که فوتبالیست ها به خاطر عکس گرفتن با یک دختر بی حجاب در خارج از کشور با محرومیت و جریمه مواجه می شوند هنوز مشخص نشده که وزارت ارشاد یا صداوسیما بابت این کار، چه برخوردی با افشانی خواهند داشت!

و بالاخره آخرین ویدئوی جنجالی این بازیگر که دو سه روز قبل منتشر شد و هنوز هم در صفحه اینستاگرامش دیده می شود مربوط به دیدار او با سیاوش شمس خواننده ی لوس آنجلسی است که البته مثل بقیه عکس و فیلمهایی که یک طرفش دخترها هستند، جنجال به پا نکرد!

مرور ماجراهای بالا نشان می دهد که هیچ کدام از این «تیتر شدن ها» به خاطر توانایی افشانی در موقعیت شغلی و هنری اش نبوده است. او به جای اینکه سعی کند در این حرفه به موفقیتی برسد یا جایزه ای بگیرد، از جنجال ها و مسایل حاشیه ای برای دیده شدن استفاده کرده است.

پ.ن: افشانی در یکی از مصاحبه هایش گفته: «آقایان باید سی چهل میلیارد خرج کنند تا یکی مثل من بسازند!» حال سوال اینجاست که واقعا «همه هزینه ها باید برای کی بشه؟» سی چهل میلیارد خرج شود و در نهایت یکی از آب درآید مثل اقای محسن افشانی؟!!

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *