پرستش یک ایرانی در قلب اروپا + عکس و فیلم
اخبار 2346 روز پیش
بدون دیدگاه

پرستش یک ایرانی در قلب اروپا + عکس و فیلم

پرستش یک ایرانی در قلب اروپا؛باید اعتراف کنم فیلم امضا و عکس گرفتن رضا پرستش -یا همان بدل ایرانی مسی- در بارسلون اسپانیا تا سالها در خاطرم خواهد ماند.

پرستش یک ایرانی در قلب اروپا + عکس و فیلم

روزنامه خبر ورزشی:تا قبل از دیدن این فیلم نمی توانستم هیچ ایرانی معروفی را در ذهنم مجسم کنم که در کشوری چون اسپانیا و در شهر پرآوازه ای مانند بارسلونا چنین شناخته شده و پرطرفدار باشد.

سوپر استار ترین بازیگران کشورمان مگر محمد رضا گلزار و مهناز افشار نیستند؟

اگر می گویید اصغر فرهادی یا شهاب حسینی هم احتمالا در اشتباه هستید؛ نه فرهادی و نه حسینی اینگونه که رضا پرستش در هر شهر جهان مورد توجه قرار می گیرد، آنان چنین نیستند.!

اگر می گویید علی دایی باز هم احتمالا اشتباه می کنید؛ درست که فوتبال ایران را با علی دایی می شناسند اما الان اگر علی دایی در بارسلونا تردد کند چند نفر با او عکس و امضا می گیرند؟!

شک نکنید رضا پرستش اگر نگوییم تک پدیده اما حتما یکی از پدیده های یک سال اخیر ایران است.

این البته از معجزه شبکه های اجتماعی است که یک ایرانی شبیه به بهترین فوتبالیست دنیا را چنین به شهرت می رساند.

چه اشکال دارد؟! رضا پرستش به خاطر شبیه بودن به لیونل مسی به نام و نانی رسیده و نام ایران را اینگونه سر زبانها انداخته که:” شبیه ترین فرد به بهترین فوتبالیست دنیا یک ایرانی است.”

در روزگاری که دلخوشی زیادی برایمان نیست چه اشکالی دارد به یکی مثل رضا پرستش دلخوش باشیم؛کسی که می رود قلب اروپا و خیابانهای یکی از بزرگترین شهرهای اسپانیا را به هم می ریزد و همه به هم نشانش می دهند.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *