اخبار 778 روز پیش
بدون دیدگاه

مبلغ سود سهام عدالت زیاد می‌شود/ روز واریز سود مشخص شد

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری دیروز از مصوبات مهم دولت و زمان پرداخت واریز سود سهام عدالت صحبت کرد.

به نقل از باشگاه خبرنگارن، بهادری جهرمی گفت: بعد از فرمایشات رهبر انقلاب جلساتی در دولت تشکیل شد تا اقدامات لازم جهت ساماندهی بازار انجام شود و نتیجه جلسات به کاهش قیمت ها ۵ الی ۱۳درصدی در هفته‌های اخیر ختم شد.

وی همچنین افزود: تا پایان سال شاهد افزایش دوبرابر شدن سود سهام عدالت و پرداخت آن به سهامداران خواهیم بود. یعنی مبلغ سود سهام عدالت از ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان خواهد بود.

جهرمی ادامه داد: افرادی که سهام عدالت خود را تکمیل کرده یک میلیون تومان و افرادی که تکمیل نکرده بودند حدود ۵۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار هم دیروز گفته بود که « سود سهام عدالت از ۲۱ اسفند امسال از حساب مردم قرار می‌گیرد.»
بهادری جهرمی این را هم گفت که « هزینه آب، برق، گاز برای سطوح و دهک های پایین که الگوی مصرف را رعایت کرده اند رایگان شده است. در زمینه مسکن مهر هم زمین های رایگان به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی تحویل خواهد شد. همچنین توزیع بسته های نقدی و غیرنقدی ادامه خواهد داشت.»

تزریق دز سوم واکسن از اولویت‌ دولت است

سخنگوی دولت درباره سفرهای نوروزی گفت: تدبیر دولت این بوده که با همیاری مردم بحران کرونا را مدیریت کند. آنچه مهم است و در اولویت قرار دارد تزریق واکسن کرونا از جمله دوز سوم است. در طرح مدیریت هوشمند برای سفرهای نوروزی تدابیری اندیشیده شده که در آن تزریق واکسن یا تست پی سی آر منفی مورد توجه است.واحدهای اقامتی در نوروز مکلف شدند در سامانه ایران من ثبت نام کنند و با تایید در این سامانه خدمات ارایه دهند.

براساس اعلام علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران سامانه ایران من یک سایت استعلامی است و به همین دلیل نیازی به مراجعه افراد برای ثبت شماره خودرو در این سامانه نیست.

به گفته وی تاکنون ۲۴ میلیون‌و ۹۰۰ هزار دوز واکسن در این استان تزریق شده که سهم دوز سوم ۴ میلیون‌و ۹۰۰ هزار بوده است.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *