اخبار 766 روز پیش
بدون دیدگاه

فرش زندیه به مشتریانش خودرو کوییک هدیه داد

دومین مرحله قرعه کشی یک دستگاه خودرو کوییک در مراسمی با حضور بازرسان اتاق اصناف فارس در مجتمع فرش زندیه برگزار شد.

اجرای مرحله دوم قرعه کشی “یک دستگاه خودروی کوییک” که با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار شد بر عهده سید علی ضیاء مجری معروف تلویزیون بود.

به دلیل وضعیت قرمز شهرستان شیراز و شیوع گسترده بیماری کرونا این مراسم به صورت آنلاین و پخش زنده از لایو ایسنتاگرام به آدرس zandiehcarpet برگزار و پخش شد.


میهمانان آنلاین و بازیگرانی از جمله نیوشا ضیغمی، سپند امیر سلیمانی و حسین ریوندی استندآپ کمدین و مجری معروف کشور در این مراسم بصورت لایو حضور داشتند و از کیفیت و ماندگاری فرش زندیه سخن گفتند که کیفیت نخ‌ها و الیاف‌های مصرفی در بافت فرش زندیه تضمین شده و استودیو طراحی زندیه با سبکی نو و متفاوت ، فرش‌ها زیبایی از اقلیم فارس طراحی نموده و در این مجموعه یافت می‌شود.
خانم مارینا گودرزی برنده و مشتری خوش‌شانس نخستین قرعه کشی خودروی کوئیک نیز در این مراسم، گفت: هیچ وقت باور نمی‌کردم چنین جایزه‌ای را ببرم و زمانی هم که از فرش زندیه با من تماس گرفتند و اعلام شد که برنده قرعه کشی هستم برایم قابل باور نبود و از خوشحالی شوکه شدم.

خانم مارینا گودرزی برنده اولین خودرو

او علت خرید از مجموعه فرش زندیه را تنوع، اصالت و کیفیت و قیمت اعلام کرد و افزود: به محض ورود به این مجموعه کار خرید را برایم راحت‌تر کرد و پیشنهادم به تمامی همشهریان عزیز این است که حتما برای خرید مطمئن که سالیان سال برایشان عمر کند و از کیفیت و زیبایی آن کم نشود؛ سری به فرش زندیه شیراز بزنند.
از بین تمام کسانی که از تاریخ دهم دی ماه تا ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ خرید کرده اند قرعه کشی انجام شد که در این قرعه کشی داریوش کهن برنده خوش شانس یک دستگاه ماشین کوییک شد. همچنین ۵ نفر از مشتریان دیگر از جمله آقایان حمیدرضا هاشمی، فیروز عباسی، خسرو مقدسی، محسن خانی و احسان مشک سار به قید قرعه یک پلاک طلا برنده شدند.

مجتمع فرش زندیه شیراز بزرگترین مرکز فرش در جنوب کشور می‌باشد و از محصولات اصیل و مناسب بازار هستند که سال‌هاست مورد توجه عمده مشتریان قرار دارد و نکته متمایز این مجموعه این هست که تمامی محصولات به قیمت کارخانه و با اقساط بلند مدت عرضه می‌شود. شما مسافران اگر قصد خرید دارید ما به شما فرش‌های ماشینی اصیل و باکیفیتِ تولید شده در مجموعه فرش زندیه شیراز را معرفی و پیشکش می‌کنیم. سوغاتی ارزشمند، فرش‌هایی با طراحی خاطره‌انگیز ایرانی و با طراحی‌های مدرن.
این مجتمع توانسته است در راستای شعار سال گام استواری بردارد و تاکنون برای بیش از ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال داشته باشد.

مشتریان عزیز به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان خرید بصورت آنلاین از سایت زندیه www.zandiehcarpet.com یک امتیاز و به ازاء هر ۵۰۰ هزار تومان خرید حضوری یک امتیاز اختصاص می‌دهیم جهت شرکت در قرعه کشی خودرو و میتوانید از بین تمامی محصولات موجود در سایت خرید خود را انجام بدهید.
برای دریافت کدقرعه کشی تنها کافیست وارد سایت زندیه شوید ودر قسمت پروفایل وارد و شماره همراهی که زمان خرید در سیستم ثبت و سریال قرعه کشی نمایش داده می‌شود.

مراسم سومین قرعه کشی یک دستگاه خودروی پژو 207 در فروردین ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و تمامی مشتریانی که از تاریخ ۱۰/۱۰/۱۴۰۰ خرید کرده اند شامل قرعه کشی پایانی می‌شوند و شانس مجدد برای برنده شدن خواهند داشت.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *