اخبار 767 روز پیش
بدون دیدگاه

سهمیه‌بندی بنزین تغییر کرد/ جزئیات طرح تخصیص بنزین به کد ملی!

کمیته اطلاع رسانی «طرح بازتوزیع یارانه بنزین» اعلام کرد سهمیه‌بندی بنزین در کیش تغییر کرد و از امروز همه شهروندان دارای کارت «کیشوندی» می‌توانند سهمیه جدید بنزین ۲۰ لیتری دریافت کنند.

تجارت نیوز:سهمیه‌بندی بنزین از امروز در کیش تغییر کرد. بر اساس اعلام کمیته اطلاع رسانی «طرح بازتوزیع یارانه بنزین» از امروز اول اسفند ۱۴۰۰، همه افراد در جزیره کیش سهمیه بنزین دریافت می‌کنند. از امروز همه شهروندان در کیش، چه صاحبان خودرو و چه افرادی که خودرو ندارند می‌توانند ۲۰ لیتر بنزین سهمیه‌ای دریافت کنند.

بنا بر اعلام کمیته اطلاع رسانی «طرح بازتوزیع یارانه بنزین» سهمیه قبلی خودروها هنوز حذف نشده و رانندگان، کماکان می‌توانند از سهمیه قبلی خودرو خود استفاده کنند. سهمیه جدید هم در کارت «کیشوندی» واریز می‌شود.

سهمیه جدید بنزین در حالی اجرا شد که صبح امروز احمد مرادی، نماینده مردم قشم در مجلس به تجارت‌نیوز گفت: طرح سهمیه بنزین فعلا منتفی شده است.

آن طور که ایرنا نوشته، قیمت بنزین در کیش تغییری نکرده و قیمت بنزین سهمیه‌ای در کیش امروز یک اسفند ۱۴۰۰، ۱۵۰۰ تومان و بنزین آزاد همان ۳۰۰۰ تومان است اما افردای که خودرو ندارند می‌توانند سهمیه بنزین خود را انتقال دهند یا بفروشند. البته هنوز اعلام نشده که خریدار سهمیه بنزین مازاد مردم دولت است یا خود مردم. هنوز هیچ یک از اعضای معاونت اقتصادی، توضیحی درباره نحوه اجرا یا سازوکار اجرای این طرح نداده‌اند.

کمیته اطلاع رسانی این طرح در اطلاعیه خود تصریح کرده که با توجه به موفقیت تست فنی این طرح در بهمن ماه از امروز، یعنی اول اسفند اعطای ۲۰ لیتر سهمیه به هر فرد در جزیره کیش به صورت آزمایشی آغاز شده که خبر خوبی برای خانوارهای فاقد خودرو و بهره‌مندی آن‌ها از یارانه انرژی محسوب می‌شود.

قرار است در پایان اسفندماه نتایج اولیه این طرح به استحضار ستاد اقتصادی دولت برسد.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *