اخبار 802 روز پیش
بدون دیدگاه

واردات ابزار تراش

شرکت ها و بازرگانان مختلفی اقدام به وارد ابزار از کشورهای مختلف ازجمله چین و ترکیه و هند و سایر کشور ها می کنند .

کشور ترکیه با توجه به نزدیکی به ایران و همساگی با کشور های اروپایی مقصد خوبی برای واردات ابزار ازجمله ابزار تراشکاری و ابزار cnc میباشد . شرکت تراش ابزار آلسا هم یکی از واردکنندگان این نوع از ابزار در ایران بحساب میآید .
یکی از مزیت های تراش ابزار السا نسبت به سایر رقبا ی مجازی و حقیقی موجود بودن بیش از 70درصد محصولات کاتالوگی و همچنین دست اول بودن تمامی محصولات موجود در سایت با توجه به انحصاری بودن ان و درنتیجه پایین بودن قیمت تمام شده برای مصرف کننده می باشد.

تراش ابزار آلسا
واردکننده انواع برند اصلی و انواع ابزار تراش در ایران است . برندهای خوش نام از لحاظ قیمت و کیفیت را میتوان به برندهای تاکیم ساش و یاماتو و هایپر کات که برند های مخصوص در مورد ایسنرت تراشکاری و هلدر تراشکاری و انواع مته و انواع فرز انگشتی تراشکاری است اشاره کرد .

آشنایی با برند تاکیم شاش ( ابزار تراشکاری )
تاکیم ساش تاکیم ساش Takimsas ، شرکت تاکیم ساش در سال 1987 میلادی فعالیت خودرا در زمینه تولید ابزار در ترکیه آغاز کرد.شرکت تاکیم ساش با بیش از سی سال سابقه ،یکی از پیشگامان تولید ابزار در ترکیه و منطقه خاورمیانه می باشد .تاکیم ساش تولید کننده انواع هلدر ها ،فرز های اینسرتی ،ابزارهای سوراخ کاری و یودریل ها، بیس هلدر ها و انواع گیرند ها می باشد. (طراحی و دیجیتال مارکتینگ نانو تجارت )

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *