اخبار 913 روز پیش
بدون دیدگاه

متوسط قیمت اجاره آپارتمان در شیراز / اجاره‌نشینی در شیراز چقدر هزینه دارد؟

با توجه به قیمت آپارتمان در شیراز فهرستی از متوسط اجاره ماهانه آپارتمان ۸۰ متری در برخی از مناطق و محلات شیراز به دست آمده است. کدام مناطق نرخ اجاره بالاتری دارند؟

تجارت نیوز:بنا بر داده‌های دریافت شده از نیازمندی‌های دیوار در ۱۰ روز گذشته متوسط اجاره ماهانه آپارتمان ۸۰ متری در شهر جدید صدرا در حوالی شهر شیراز حدود ۳ میلیون تومان ثبت شده است. در کنار شهر صدرا، محلات فرهنگ شهر با متوسط اجاره ۴ میلیون تومان و زرهی با متوسط اجاره ماهانه ۴.۲ میلیون تومان از محلات ارزان شیراز برای اجاره‌نشینی هستند.

متوسط اجاره آپارتمان ۲ تا ۵ سال ساخت در محله‌های تاچارا و فرهنگیان ۴.۹ میلیون تومان ثبت شده است. قصرالدشت و شهرک سراج تنها محلاتی هستند که با متوسط اجاره در کانال ۵ میلیون تومان ثبت شده‌اند.

بر اساس آگهی‌های ثبت شده در ۱۰ روز گذشته سایت دیوار متوسط اجاره محله شهرک امام رضا و معالی آباد ۶ میلیون تومان، شهرک گلستان ۶.۱ میلیون تومان و محله ریشمک و قدوسی غربی با متوسط اجاره ماهانه ۶.۵ میلیون تومان اعلام شده‌اند.

با توجه به داده‌های دریافتی از نیارمندی‌های مسکن دیوار در بین محلات جدول زیر در شهر شیراز محلات درکی با متوسط اجاره ماهانه ۶.۸ میلیون تومان و میانرود ۷ میلیون تومان از محلات گران قیمت شیراز برای اجاره‌نشینی هستند.
میانگین اجاره آپارتمان ۸۰ متری ۲ تا ۵ سال در شهر شیراز بر اساس آگهی‌های ۱۰ روز گذشته ۵.۵ میلیون تومان است که با میانگین اجاره شهر مشهد حدود ۲ میلیون تومان فاصله دارد و میانگین نرخ اجاره آپارتمان بالاتری دارد.

برچسب‌ها:,

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *