اخبار 924 روز پیش
بدون دیدگاه

وام قرض الحسنه ۱۰۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد ۶۰ ماهه

صندوق قرض الحسنه کار آفرینی امید مبادرت به پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد و اقساط ۵ ساله به ۳ ماه تنفس به متقاضیان واجد شرایط کرده است.

بانک اول: در اقتصاد ایران با توجه به تورم شدید بالای ۳۰-۴۰ درصدی دریافت وام با سود های پایین یک مزیت عالی محسوب می شود.تسهیلات کم بهره در ایران تحت عنوام وام قرض الحسنه پرداخت می شود که سود آنها ۴ درصد است . ولی به علت منابع محدود بانک ها سقف وام قرض الحسنه بسیار کم و دریافت آن با دشواری همراه است.

صندوق کار آفرینی امید که یک صندوق قرض الحسنه چند شعبه ای دارای مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران هست , با معرفی طرح همیا اقدام به پرداخت تسهیلات تا سقف ۱ میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط کرده است.

تسهیلات اشتغال طرح همیار:

میزان وامی که بر اساس این طرح تصویب شده حداکثر یک میلیارد ریال در بخش های خدماتی ,صنعتی و کشاورزی با دوره بازگشت اقساط ۵۷ ماهه و حداکثر ۳ ماه دوره تنفس مجموعا مدت قرارداد ۶۰ ماه ثبت و و به صورت یکجا پرداخت می شود.

حداقل مبلغ تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریال و حد اکثر ۱ میلیارد ریال است و حد اقل دوره بازپرداخت ۱۲ ماه و حداکثر دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه و حداکثر دوران تنفس به درخواست متقاضی وام ۳ ماه می باشد.

چه کسانی می توانند این وام را دریافت کنند:

تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی ایجاد و توسعه کسب و کارهای خرد و کوچک و همچنین تمام وام گیرندگان سالهای گذشته صندوق کار آفرینی امید که مبادرت به افزایش ظرفیت واحد خود کرده اند.

شرایط فرد وام گیرنده:

۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران

۲- دارا بودن حداقا ۱۸ سال و حداکثر سن ۷۰ سال تمام با احتساب دوران بازپرداخت تسهیلات

۳- نداشتن بدهی معوقه و سررسید گذشته به بانکها و نداشتن چک برگشتی

مدارک مورد نیاز جهت دریافت وام طرح همیار:

۱- در صورت دارا بودن جواز کسب یا کجوز فعالیت , کپی برابر اصل شده ارایه گردد , در غیر اینصورت افراد فاقد مجوز فعالیت با ارایه مستندات قابل احراز که به امر تولیدکالا و خدمات مشغول هستند , مورد نیاز است.

۲- ارایه مدارک هویتی ( شناسنامه و کارت ملی ) متقاضی وام و ضامنین

۳- ارایه وثایق و ضمانت های متقضاضی وام و ضامنین

۴- ارایه طرح توجیهی کسب و کار

فرایند دریافت این تسهیلات :

در این طرح متقاضی ابتدا طرح کسب و کار خود را به صندوق کار آفرینی امید ارایه می کند, و پس از تصویب , متقاضی وام ۵۰ درصد مبلغ طرح را به عنوان سپرده ضمانتی نزد شعبه تودیع و مابقی مبلغ وثیقه وام از طریق سایر وثایق مطابق دستورالعمل جاری صندوق توسط متقاضی دریافت تسهیلات تامین می گردد.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *