اخبار 910 روز پیش
بدون دیدگاه

افت یک تا ۳ میلیون تومانی قیمت خودروها در بازار

به اعتقاد فعالان بازار با وجود افت قیمت‌ها هنوز خرید و فروش خودرو رونق نداشته و مصرف کنندگان برای خرید محصول دست نگه داشته‌اند.

تسنیم:بازار امروز خرید و فروش خودرو در برخی از محصولات شاهد افت قیمتی بوده است البته به اعتقاد فعالان بازار با وجود افت قیمت هنوز خرید و فروش خودرو رونق نداشته و مصرف کنندگان برای خرید محصول دست نگه داشته‌اند. در بازار امروز خرید و فروش خودرو کوییک‌آر ۱۷۰ میلیون تومانT کوییک معمولی با کاهش ۲ میلیون تومانی ۱۶۷ میلیون تومانT تیبا صندوقدار با کاهش یک میلیون تومانی به ۱۴۳ میلیون تومان و تیبا ۲ با کاهش ۲ میلیون تومانی ۱۵۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

علاوه بر این در محصولات ایران‌خودرو نیز بازار شاهد افت قیمت در تعدادی از خودروها بوده است بر همین اساس سمند ال‌ایکس با کاهش ۳ میلیون تومانی با قیمت ۲۶۰ میلیون تومان، رانا پلاس با کاهش ۲ میلیون تومانی ۲۶۸ میلیون تومان، دنا معمولی ۳۲۴ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با کاهش ۴ میلیون تومانی با قیمت ۲۴۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با کاهش یک میلیون تومانی ۲۸۷ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ صندوقدار با قیمت ۲۸۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

البته امروز بازار خودرو با افزایش قیمت دلار نیز روبرو بوده است که این موضوع اثر منفی خود را بر بازار خواهد گذاشت و در حال حاضر به دلیل رکود، بازار شاهده افزایش قیمتی در خودروها نیستیم اما با روند صعودی قیمت دلار باید دید وضعیت قیمت‌ها در بازار به چه سمتی خواهد رفت.

برچسب‌ها:,

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *