اخبار 925 روز پیش
بدون دیدگاه

در کوتاهترین زمان مدرک آیلتس بگیر!

مدرک آیلتس که این روزا بازار گرمی داره، یکی از شرایط لازم برای ورود به بیشتر دانشگاه ‌ها، اخذ اقامت کشورهای انگلیسی زبان و یا اشتغال به کار در خارج از کشور و شرکت‌های بین المللیه. با اکسیر همراه باشین تا شما رو با مراحل گرفتن مدرک آیلتس و روش‌های موفقیت برای کسب امتیاز عالی در این آزمون آشنا کنیم.

کدوم آیلتس رو بگیرم؟ آکادمیک یا جنرال

قبل از اینکه بخواییم در مورد مراحل گرفتن مدرک آیلتس حرفی بزنیم، بهتره شما رو با انواع آیلتس آشنا کنیم. در واقع ۲ نوع آزمون آکادمیک و جنرال آیلتس وجود دارن. آزمون آکادمیک برای اون دسته از افرادی مناسبه که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی و مقاطع بالاتر رو تو دانشگاه‌های معتبر دارن. اما افرادی که قصد مهاجرت یا سفر به کشورهای انگلیسی زبان رو داشته باشن، بهتره در آزمون آیلتس جنرال یا همون آیلتس عمومی شرکت کنن. شما می تونین نوع آزمون مورد نظرتون رو موقع ثبت نام اینترنتی انتخاب بکنین.

از کجا شروع کنم؟

برای آمادگی و شرکت تو آزمون آیلتس، شما می تونین تو دوره آیلتس چه به صورت عمومی یا  کلاس خصوصی آیلتس که تو موسسات و آموزشگاه های آموزش زبان انگلیسی برگزار میشن، شرکت کنین. این روزا اطلاعات زیادی در مورد منابع آزمون آیلتس و دوره‌های آموزشیش در دسترسه. حتی شما می تونین نمونه سوالات آزمون آیلتس رو از اینترنت پیدا کنین. اگه از اون دسته از افرادی هستین که مایل نیستین هزینه ‌ای بابت شرکت تو کلاس‌های آموزش آیلتس پرداخت کنین، می تونین با پشتکار و استفاده از منابع رایگان، مهارت‌های زبانی خودتون رو تقویت کنین. فقط کافیه سرچ کنین “کتاب رایگان اکسیر آیلتس” و محتوای فوق العاده ای رو پیدا می کنین.

 

گرفتن آیلتس  به چه مهارت هایی نیاز داره؟

آیلتس هر چهار مهارت زبانی رو ارزیابی می کنه: مهارت شنیداری، خواندن و درک مطلب، نوشتاری و گفتاری. شما باید تو همه ی این مهارت‌ها دارای تسلط کافی باشین. چون به همشون طی دوره ی تحصیل یا کار و یا اقامتتون تو یه کشور دیگه نیاز خواهین داشت. البته، این ظاهر مساله ست. در اصل، شما به اطلاعات تمومی و EQ یا هوش هیجانی برای مدیریت آزمون هم به شدت احتیاج دارین. این ها چیزایی که جز اکسیر کسی بهتون نمیگه و به همین خاطر با آموزش های ما میتونین در کمترین زمان ممکن به هدفتون برسین. 

ساختار آزمون آیلتس به چه شکلیه؟

آزمون آیلتس در کل ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه طول می کشه. قسمت شنیداری شامل ۴۰ سؤاله که شما باید تو ۳۰ دقیقه پاسخنامه‌ ی این قسمت رو تکمیل کنین. بخش آکادمیک خواندن و درک مطلب شامل ۴۰ سؤاله و ۶۰ دقیقه برای پاسخگویی وقت دارین. بخش نوشتاری آکادمیک شامل ۲ موضوع میشه که تو مدت ۶۰ دقیقه باید تکمیل بشه. قسمت گفتاری بین ۱۱ تا ۱۴ دقیقه طول میکشه که در طی این بخش، شما با یک فرد آزمون گیرنده، به صورت رو در رو صحبت می کنین.

 

چطوری تو آزمون آیلتس نمره‌ی بالا بگیرم؟

شما می تونین بعد از پیدا کردن تسلط نسبی به زبان انگلیسی، یعنی تسلط به گرامر استاندارد انگلیسی، داشتن دایره‌ی گسترده ‌ی واژگان، تسلط به درک مطلب، توانایی نوشتن با گرامر خوب و واژگان غنی، توانایی گوش دادن و درک بالای شنیداری، و صحبت کردن، تو آزمون ماک آیلتس شرکت کنین و در صورت کسب نمره رضایت بخش، امیدوار باشین که نمره مورد نظرتون رو تو آزمون اصلی نیز کسب کنین. یادتون نره حتما چند مرحله آزمون آزمایشی شرکت کنین. درضمن، دوره رایگان اکسیر آیلتس رو حتما حتما حتما بگیرین. 

چطوری ثبت نام کنم؟

آزمون آیلتس از طریق برخی از موسسات که مورد تایید سازمان سنجش هستن، تو ایران هم برگزار میشه. شما می تونین به صورت اینترنتی به صفحه‌ ی ثبت نام اینترنتی آزمون مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز و انتخاب زمان و نزدیک‌ترین مکان برگزاری امتحان به محل اقامتتون، نسبت به ثبت نام اقدام کنین. بهترین موسسات برگزار کننده آیلتس رو ببینین.

کلی خبر خوب!

اگر به وبسایت و شبکه های اجتماعی اکسیر سر بزنین، می تونین به کلی آموزش و محتوای رایگان دسترسی داشته باشین. آموزش رایگان باعث میشه تا همه فرصت یادگیری و رشد فردی داشته باشن.

  • دو جلسه اول پکیج های اکسیر رایگان
  • دانلود رایگان کتاب آموزش انگلیسی 800 صفحه ای اکسیر
  • دانلود رایگان کتاب آموزش آیلتس 400 صفحه ای اکسیر
  • راهنمای کامل انتخاب منابع مناسب برای سلف استادی زبان
  • 800 مقاله آموزشی رایگان روی وبسایت اکسیر
  • تعیین سطح و ارزیابی رایگان زبان انگلیسی
  • جزوه ی ایده های آیلتس مناسب برای رایتینگ و اسپیکینگ
  • دانلود سه هزار کلمه متداول لانگمن
  • راهنمای کامل انتخاب منابع مناسب برای سلف استادی آیلتس
  • صدها ویدیوی آموزشی زبان و آیلتس در اینستاگرام اکسیر

حرف آخر!

چندین ساله که آکادمی زبان اکسیر افتخار داره به صورت تخصصی در زمینه ی برگزاری دوره های آیلتس از صفر تا صد فعالیت کنه. مشاورین مجرب ما مناسب ترین و معقول ترین راه، از نظر کیفیت، هزینه و وقت رو بهتون ارایه میدن. اکسیر، انتخاب بهترین هاست.

برچسب‌ها:,

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *