اخبار 916 روز پیش
بدون دیدگاه

مبنای اولویت بندی واکسیناسیون دانش‌آموزان اعلام شد

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش درباره روند واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان در کشور توضیح داد.

باشگاه خبرنگاران:مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگویی، درباره جزئیات واکسیناسیون دانش آموزان اظهار کرد: برای تحقق این موضوع کمیته‌ای میان وزارت آموزش و پرورش و بهداشت تشکیل خواهد شد تا درباره چگونگی اجرای کار به اتفاق نظر برسند.

او با اشاره به اینکه اولویت‌بندی دانش‌آموزان برای واکسیناسیون با توجه به تصمیمات کمیته مذکور مشخص می‌شود، گفت: بعد از واردات واکسن به کشور و تشکیل کمیته با توجه به اینکه کدام واکسن‌ها به کشور وارد شدند و مجوز تزریق برای چه سنینی را دریافت کردند، اولویت بندی را نهایی می‌کنیم.

به گفته حمیدی مشکلی بابت اعلام اسامی دانش آموزان به وزارت بهداشت وجود ندارد و به محض اینکه واردات واکسن به کشور آغاز شود، اعلام اسامی به وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش تصریح کرد: بعد از تعیین تکلیف واردات واکسن، مانند برنامه‌ای که برای واکسیناسیون معلمان داشتیم، مراکز تجمیعی برای واکسیناسیون دانش آموزان در نظر می‌گیریم.

حمیدی با اشاره به اینکه واکسیناسیون معلمان هم در حال انجام است و تا ٩٠ درصد این قشر دز اول را دریافت کردند، تاکید کرد: البته علاوه بر واکسیناسیون همچنان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ضرورت دارد و این موضوع در سراسر دنیا هم به اثبات رسیده است.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *