اخبار 961 روز پیش
بدون دیدگاه

چگونه چسب مژه را از روی لباس پاک کنیم؟

استفاده از مژه مصنوعی یکی از راه‌هایی است که خانم‌­ها برای جذابیت بیشتر و برای آرایش چشم از آن بهره می­‌گیرند.

برای استفاده از مژه مصنوعی نیاز به چسب مژه و موچین می­‌باشد که توصیه می‌­گردد به طور مستقیم چسب را روی مژه مصنوعی نریزید کمی از آن را روی سطح تمیزی ریخته و بعد با وسیله ظریفی مانند موچین یا خلال دندان آن را روی مژه بزنید. حال زمانی که شما مشغول این کار هستید ممکن است مقداری چسب بر روی لباس بریزد در این زمان شما از خود می‌­پرسید چگونه چسب مژه الانزا را از روی لباس پاک کنیم. ریخته شدن انواع چسب­‌ها از جمله چسب­‌های تجاری، چسب ناخن، چسب مژه و… اتفاقی است که بطور معمول برای اکثریت افراد پیش می­‌آید. از این‌­رو در این مقاله می­‌خواهیم به این مسئله بپردازیم که چگونه چسب مژه را از روی لباس پاک کنیم.

کیفیت چسب مژه در برندهای مختلف با یکدیگر فرق می­‌کند. یکی از ویژگی‌­های مشترک بیشتر برندها این است که خیلی سریع ظرف چند ثانیه کوتاه خشک می­‌شوند یا قدرت چسبندگی بالایی دارند. کیفیت برخی از چسب­‌ها به گونه‌­ای است که خیلی زود اثر خود را از دست می‌­دهد و آویزان می­‌شود یا به سختی جدا می­‌شود به طوری که به چشم آسیب وارد می­‌کند و یا حاوی مواد شیمیایی حساسیت‌­زایی هستند که موجب التهاب چشم می­‌شوند و دسته دیگر آن‌هایی هستند که کیفیت مطلوبی دارند و با کمک پاک کننده­‌ها به راحتی، بدون این که به چشم آسیبی وارد کنند جدا می­‌شوند. زمانی که ما در حال استفاده از این نوع مواد آرایشی هستیم احتمال ریخته شدن آن روی لباس وجود دارد. در آن صورت چگونه چسب مژه را از روی لباس پاک کنیم. اول این که برای پاک کردن آن عجله نکنید اجازه دهید چسب ریخته شده خشک گردد.

اگر شما بدنبال پاسخ به این سوال می­‌باشید که چگونه چسب مژه را از روی لباس پاک کنیم در ادامه با ما همراه باشید؛ همچنین اگر با شیوه­‌های دیگر آشنایی دارید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید زیرا برای کسانی که ریمو کردن چسب مژه را نمی­‌دانند این مسئله برایشان یک دردسر محسوب می­‌شود و برای حل این مشکل از پوشیدن لباس در مهمانی صرف‌نظر می‌کنند یا لباسشان را به خشک­شویی می‌برند در صورتی که می‌­توانند خودشان این مشکل را حل کنند. یکی از راه‌های پاک کردن چسب مژه از روی لباس، استفاده از سرکه می­‌باشد. پارچه یا پنبه‌­ای را با سرکه خیس کرده و روی چسب بگذارید تا چسب جدا شود اگر اولین بار چسب از روی لباس پاک نشد می­‌توانید دوباره تکرار کنید.

راه دیگر استفاده از حشره­‌کش است. برای این کار مقداری از حشره­‌کش را روی محل چسب ریخته شده اسپری کنید؛ اتو بخار نیز می­‌تواند چسب را از روی لباس جدا کند به این صورت که یک تکه پارچه را روی محل مورد نظر گذاشته و سپس با آن قسمت با اتو بخار دهید. ماساژ دادن پارچه و شستن آن با آب سرد یکی دیگر از راه‌هایی است که امتحانش ضرری ندارد. یکی دیگر از راه‌های ریمو کردن چسب مژه از روی لباس، استفاده از استون است کافیست دستمال سفید یا پنبه‌­ای با استون 100درصد کاملاً خیس کرده، به مدت چند ثانیه آن را محل چسب روی لباس قرار دهید سپس آن را برداشته اگر مشاهده کردید بر روی پارچه تغییر رنگ صورت گرفته دیگر به این کار ادامه ندهید و آن را بشویید اما اگر تغییر رنگی مشاهده نکردید این کار را تا آنجایی ادامه دهید که چسب از روی لباس جدا گردد.

نکاتی درباره‌ی چسب مژه

چسب مژه انواع مختلفی دارد برخی از آن‌ها را باید تنها حرفه‌­ای‌ها استفاده کنند مانند چسب مژه اسپید، پاور و بسیاری دیگر و برخی استفاده از آن‌ها راحت‌تر است مانند برند چسب ضد آب مژه مصنوعی جویل که نصب و برداشتن آن راحت است. اما نکته مهم دیگری که باید در زمان خرید به آن توجه کنیم فرمولاسیون به کار رفته در چسب می‌­باشد زیرا قرار است برای مدت زمانی مژه مصنوعی بوسیله چسبی که به آن می‌­زنید روی چشمتان بماند. محصولی که انتخاب می­‌کنید بهتر است عاری از مواد شیمیایی و مضر باشد. بیاد داشته باشید زیبایی چشمانتان بعد از سلامتی آن‌ها ارزشمند است. یکی از موادی که نباید در چسب مژه باشد فرمالدئید می‌­باشد. تنفس این ماده، ریه و سینوس را تحریک می­‌کند و از دیگر آسیب­‌های آن این است که خطر مبتلا شدن به سرطان را زیاد می‌­کند. این ماده کاربرد صنعتی داشته با این حال در برخی از مواد آرایشی مانند چسب مژه یا لاک ناخن الانزا ممکن است دیده شود که استفاده از آن توصیه نمی‌گردد.

از جمله برندهای این محصول در بازار لوازم آرایشی می­‌توان به چسب مژه اسکای وی، دان، جویل، کیس، آی، پیرن و… اشاره کرد که هر یک دارای نقاط ضعف و قوت هستند اما جزو برندهایی هستند که در بازار دارای اعتبار می­‌باشند. اگر بپرسید که هر یک از این چسب­‌ها چنانچه روی لباس بریزد آیا راه‌های پاک کردن آن‌ها از یکدیگر متفاوت است و اگر چنین است چگونه چسب مژه را از روی لباس پاک کنیم، در پاسخ باید گفت که روش پاک کردن آن‌ها یکسان است منتها با توجه به جنس پارچه و قدرت چسبندگی محصول ممکن است در مورد یکی زودتر پاک شود و در جنس دیگر دیرتر، این‌ها مواردی است که به تجربه کسب خواهید کرد.

خرید چسب مژه از فروشگاه الانزا

در این مقاله تا آنجا که می‌­توانستیم درباره این که چگونه چسب مژه را از روی لباس پاک کنیم صحبت کردیم. در پایان سخن اگر شما قصد خرید مژه مصنوعی یا چسب مژه را دارید فروشگاه اینترنتی الانزا را به شما معرفی می­‌کنیم. این فروشگاه از سال 1398 در تهران فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی اصل و باکیفیت آغاز کرد. علاوه بر این دسته از محصولات که دارای طیف وسیعی از مواد و ابزار آرایشی می­‌باشد، محصولات دیگری همچون اکسسوری، پوشاک زنانه، مردانه، بچ­گانه، کیف و کفش را در مجموعه خود عرضه می­‌کند. برای مشاهده تمامی محصولات و اطلاع از قیمت و مشخصات هر کالا می­‌توانید به سایت https://elanza.com  مراجعه کنید. داشتن نماد اعتماد الکترونیک، 7 روز ضمانت مرجوع بودن محصول، ارسال سفارشات به سراسر ایران و رایگان برای آن دسته از مشتریانی که خریدی بالای 250000 تومان دارند، تضمین کردن اصالت کالا، قیمت‌های مناسب به همراه تخفیف از جمله ویژگی‌­های این سایت معتبر می‌­باشد.

برچسب‌ها:,

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *