اخبار 932 روز پیش
بدون دیدگاه

زندگی پر فراز و نشیب جورجینا رودریگس نامزد رونالدو+عکس

جورجینا رودریگس، شریک زندگی کریستیانو رونالدو، از فروشندگی در مغازه با درآمد ۲۵۰ پوند در هفته تبدیل به ستاره اینستاگرام و مشهورترین زن بین همسر بازیکنان منچستریونایتد شده است.

جورجینا یکی از مشهورترین همسران یک فرد معروف در روی زمین است، اما نمی‌توان گفت که همیشه زندگی لوکس و اشرافی داشته. قبل از اینکه شانس دیدار تصادفی با اسطوره فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو به این مدل ۲۷ ساله اسپانیایی رو کند و زندگی‌اش از این رو به آن رو شود، در خانه‌ای تنگ و مشترک زندگی می‌کرد و با درآمد ماهی ۲۵۰ پوندی که از فروشندگی به‌دست می‌آورد اموراتش را می‌گذراند.

حالا، با بازگشت باشکوه دارنده ۵ توپ طلا به منچستریونایتد، جورجینا هم راهی انگلیس می‌شود. رونالدو که اکنون ۳۶ ساله است در مصاحبه‌ای که در سال ۲۰۱۹ با ITV داشت گفت که با اولین دیدار با جورجینا در فروشگاه گوچی یعنی جایی که جورجینا دستیار فروش بود، عشق حقیقی زندگی‌اش را پیدا کرد. ستاره یوونتوس به پیرس مورگان گفت: «او به من خیلی کمک کرد. البته که عاشقش هستم.»

رونالدو که ارزش حدودی ثروتش ۳۰۰ میلیون پوند است اضافه کرد که با ازدواج با جورجینا رؤیای مادرش ماریا دولورس دوس سانتوس آویرو به حقیقت می‌پیوندد. او در این مورد گفت: «بدون شک ما روزی با هم ازدواج خواهیم کرد. این رؤیای مادرم نیز است. بنابراین چرا که نه؟ عالی می‌شود. جورجینا بهترین دوست من است. ما خیلی با هم صحبت می‌کنیم و حرف هم را می‌فهمیم. قلب من برای او می‌تپد و قلب او هم برای من.»

جورجینا فرزندان رونالدو را بزرگ می‌کند، دختر ۳ ساله‌شان آلانا مارتینا، دوقلوهای ۴ ساله اوا و متیو، و کریستیانو جونیور ۱۱ ساله. او زندگی‌ای دارد که اکثر ما فقط می‌توانیم رؤیایش را داشته باشیم، تعطیلات در ایبیزا و ایسلند، پوشیدن لباس‌های گوچی و شنل از سر تا پا، و لذت بردن در قایق تفریحی و ماشین‌های لوکس کریس. او همچنین پس از متهم شدن کریس به تجاوز، در کنارش ایستاد تا ثابت شود که هیچ اتهامی به کریس وارد نیست و تمام این صحبت‌ها کذب محض است. اما جورجینا رودریگس که می‌تواند به زودی جورجینا رونالدو شود زندگی خیلی متفاوتی داشت.

زندگی در روستا
جورجینا زندگی خیلی معمولی داشت. در روستای کوچک «خاکا» در شمال اسپانیا با پدرش خورخه که فوتبالیست سابق آرژانتینی بود و مادر اسپانیایی‌اش آنا زندگی می‌کرد. در کودکی آرزو داشت رقصنده باله بشود. اما از آنجایی که پدر و مادرش قادر به پرداخت هزینه‌های کلاس رقص نبودند جورجینا این رؤیایش را کنار گذاشت و به دنبال کار در زمینه مد و فشن رفت. از کودکی همه می‌فهمیدند که او بلندپرواز است، درست مانند رونالدو که در خانه‌ای با سقف حلبی در مادیرا بزرگ شد تمام تلاشش را کرد را بتواند به دنبال رؤیاهایش برود.

زندگی در خانه‌ای کوچک و مشترک
جورجینا وقتی که بزرگ شد به «اوئسکا» که شهری کوچک است و یک ساعت با خانه پدری‌اش فاصله داشت رفت و به عنوان پیش‌خدمت مشغول به کار شد. اما خیلی زود از زندگی در آن شهر کوچک و هم‌خانه بودن با چند جوان دیگر خسته شد. او که دیگر نمی‌خواست زندگی فقیرانه داشته باشد بار دیگر نقل مکان کرد و این بار به شهر ساحلی سن‌سباستین رفت و در مغازه ماسیمو دوتی شغلی به‌دست آورد. اما با وجود اینکه درآمدش بهتر شده بود آنجا را هم ترک کرد. جورجینا در مصاحبه‌ای گفت: «من می‌خواستم کارهای لوکس بکنم و برای این منظور باید یاد می‌گرفتم که انگلیسی صحبت کنم.»

در سال ۲۰۱۲ جورجینا که تنها ۱۷ سال داشت به انگلیس رفت و در منزل خانواده‌ای در بریستول مشغول به کار شد. در اینجا بر یادگیری زبان انگلیسی تمرکز کرد و ساعتی ۹.۵ پوند درآمد داشت. زبانش به سطح قابل قبولی رسیده بود که به اسپانیا برگشت تا در فروشگاه خرده فروشی در مادرید کار کند.

عشق در نگاه اول
جورجینا سرانجام شغل رؤیایی‌اش به عنوان فروشنده گوچی را در سال ۲۰۱۶ به‌دست آورد و در همین فروشگاه بود که توجه ستاره سابق رئال‌مادرید را به خود جلب کرد. روزهای بعد این زوج همدیگر را در رویداد برند دیگری ملاقات کردند و می‌توانستند در فضایی آرام‌تر و خارج از محیط کار با هم صحبت کنند. جورجینا قبلاً به مجله «سان» گفته بود که هر دو در نگاه اول عاشق شدیم.

دردسر رابطه با رونالدو
این زوج در ماه‌های اول سعی داشتند رابطه خود را از همه پنهان نگاه دارند اما به محض اینکه مردم فهمیدند که این دو نفر همدیگر را ملاقات می‌کنند دائماً به فروشگاه جورجینا می‌رفتند تا او را از نزدیک ببینند. مدیران فروشگاه می‌ترسیدند که مشتریان ثروتمندشان با هجوم مردم برای عکس گرفتن با جورجینا بترسند و وارد فروشگاه نشوند بنابراین جورجینا را بعد از ۸ ماه کار کردن در شغل رؤیایی‌اش اخراج کردند. تماس‌های رونالدو باعث شد تا شغل دیگری در پرادا به جورجینا داده شود و او در چنین فروشگاه بزرگی ماهیانه ۱۰۰۰ پوند به اضافه کمیسیون دریافت می‌کرد.

اما بار دیگر رابطه‌اش باعث شد شغلش را از دست بدهد. مشتریان به امید دیدن رونالدو به فروشگاه می‌رفتند و از جورجینا می‌خواستند که با آن‌ها سلفی بگیرد. مدتی نگذشت که مدیریت و جورجینا هردو به این نتیجه رسیدند که بهتر است او کار کردن را برای همیشه کنار بگذارد. به رسانه اسپانیایی «ایکس‌ال سمانال» در مورد تجربه‌اش گفت: «من مخفی شده بودم اما هواداران در فروشگاه به دنبالم می‌گشتند. آن‌ها تظاهر می‌کردند که مشتری هستند و با فروشگاه تماس می‌گرفتند و از من می‌پرسیدند. همیشه عکاسان منتظر من بودند. اصلاً راحت نبودم و آنجا را ترک کردم.»

والدین سربلند
جورجینا در نوامبر ۲۰۱۷ اولین دخترشان آلانا مارتینا را به دنیا آورد. در این باره گفت: «وقتی از بیمارستان به خانه رفتیم کریس ترتیب یک شام سورپرایزی با اقوام نزدیک‌مان را داده بود. من احساس کردم که خوشبخت‌ترین زن دنیا هستم.» آلانا مارتینای کوچک به قبیله دوست‌داشتنی رونالدو پیوست و جورجینا مشغول بزرگ کردن هر ۴ بچه شد. جورجینا درباره بچه‌داری هم می‌گوید: «من همیشه بالغ بوده‌ام و برایم داشتن ۴ فرزند محدودیت به شمار نمی‌رود. خیلی خوب با این موضوع کنار آمده‌ام و حالا دیگر نمی‌توانم زندگی‌ام را بدون بچه‌هایم تصور کنم. ما باهم و در کنار هم خیلی خوشبختیم. بچه‌ها لذت زندگی ما هستند.»

رونالدو قبلاً گفته بود که می‌خواهد ۷ فرزند داشته باشد اما انگار نظر جورجینا متفاوت است. وقتی از او پرسیده بودند که خود را در ۱۰ سال آینده چگونه می‌بیند پاسخ داد: «خود را با بچه‌های بیشتری نمیبینم.»

از فروش محصولات گوچی تا پوشیدن‌شان
جورجینا قبلاً لباس‌های طراحان بزرگ را به افراد مشهور و ثروتمند می‌فروخت و حالا خودش آن‌ها را می‌پوشد، از کتهای ۱۴۰۰ پوندی بالمین و کیف‌های ۵۰۰۰ پوندی شنل گرفته تا کت خزی که نمی‌شود رویش قیمت گذاشت.

آن‌ها در عمارتی بزرگ در تورین زندگی می‌کردند مشابه عمارت ۵ میلیون پوندی که در مادرید داشتند (اما بسیار دورتر از آپارتمانی که جورجینا قبلاً با دوستانش در آن زندگی می‌کرد). الان هم به احتمال زیاد به دنبال خانه‌ای مناسب برای پادشاه و ملکه در مثلث طلایی چشایر می‌گردند.

البته جورجینا به سفرهای باکلاس هم عادت دارد، پرواز با جت شخصی ۱۸ میلیون پوندی، قایقرانی با قایق تفریحی اشرافی و راندن اتومبیل‌های پر زرق و برق مانند بوگاتی ویرون. از زمانی که با رونالدو آشنا شد تبدیل به ستاره شد و عکسش روی جلد مجله‌های مشهور رفت و ۲۷ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام به‌دست آورد.

اداره امپراتوری رونالدو
اما جورجینا مایل نیست که فقط همسر معمولی یک آدم مشهور باشد. قبلاً گفته بود که علاقه‌ای ندارد که فقط خرید کند و پول‌های رونالدو را خرج کند، در واقع ممکن است نقش پررنگ‌تری در اداره ثروت وسیع رونالدو ایفا کند. او دوران بارداری خود را صرف تحصیل در رشته حسابداری در مرکز مطالعاتی مالی مادرید کرد. دوره تحصیلش که از اکتبر ۲۰۱۷ تا ماه مارس بعدی ادامه پیدا کرد ۷۸۰ پوند هزینه داشت و دو بار در هفته باید به مدت سه ساعت در کلاس‌ها شرکت می‌کرد. به گفته «ال‌موندو» این بخش شامل موضوعاتی در زمینه مالیات، تعهدات قانونی و مدیریت ثروت می‌شد.

جورجینا قبلاً گفته بود: «من همیشه دوست داشتم خودم درآمد داشته باشم و هیچوقت اجازه نمی‌دادم کسی به من کمک مالی کند. من واقع‌بین هستم و اگر ببینم که نمی‌توانم چیز گرانی بخرم ارزان‌ترش را می‌خرم. اگر نتوانم شنل بپوشم زارا می‌پوشم. چرا آدم باید در مورد چیزی که متلعق به خودش نیست لاف بزند؟»

یک عروسی مجلل
اگر رونالدو به گفته خودش یک روز رؤیای عروسی‌اش با جورجینا را عملی کند به احتمال زیاد این موضوع خیلی سر و صدا خواهد کرد. ریچل ساوت‌وود، کارشناس مراسم عروسی و بنیانگذار مجله ایده‌های عروسی به «سان» گفت: «جورجینا به احتمال زیاد لباسی شیک و مناسب می‌پوشد که زیبایی‌هایش بیشتر دیده شود. لباسش لوکس و مبهوت کننده خواهد بود؛ احتمالاً توری با تزئینات اضافی. فکر می‌کنم که توری بلد بر سر خواهد گذاشت و احتمالاً کسی مثل ریکی دالال آن را طراحی خواهد کرد. فکر می‌کنم کاملاً سفارشی خواهد بود و در یکی از خانه‌های طراحی که جورجینا با آن کار می‌کرد دوخته خواهد شد. عروسی آن‌ها مجلل و شامل مراسم کلیسا و ضیافت بزرگ خواهد بود.»

شایعات نامزدی این دو با عکسی که رودریگس از انگشتر بزرگش در اینستاگرام گذاشت از سال گذشته بر سر زبان‌هاست. انتظار می‌رود که آن‌ها در آینده نزدیک با هم ازدواج کنند.

ده‌ها میلیون پوند در صورت طلاق
وقتی رونالدو و جورجینا سرانجام با هم ازدواج کنند بعید است که جورجینا حتی در صورت طلاق مجبور شود به شغل سابقش یعنی فروشندگی بازگردد. کارشناسان می‌گویند تمام نگرانی‌های مالی جورجینا در تعهدنامه پیش از ازدواج برطرف می‌شود. السپت کیندر رئیس حقوق خانواده در شرکت اصلی منچستر به «سان» گفت: «در تعهدنامه پیش از ازدواج مطمئن خواهیم شد که حق و حقوق جورجینا و دخترشان در صورت طلاق به صورت منصفانه رعایت شود. سهم او ده‌ها میلیون پوند خواهد شد اما به اندازه نصف دارایی رونالدو هم نمی‌شود و این نکته تعهدنامه پیش از ازدواج است. قوانین طلاق در اسپانیا خیلی با قوانین اینجا فرق دارد و برای افرادی مانند جورجینا که با پول کمتری نسبت به دیگری ازدواج می‌کنند خوشایند نیست.»

با این حال هیچ نوع مشکلی در افق زندگی جورجینا و رونالدو به چشم نمی‌خورد. جورجینا می‌گوید: «شریک زندگی آدمی با چنین شهرت و آوازه‌ای شدن اصلاً آسان نیست اما من هیچوقت نمی‌خواهم او را تغییر دهم. احساسی که به او دارم از هر فشار و سختی قوی‌تر است.»

منبع:خبر ورزشی

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *