اخبار 944 روز پیش
بدون دیدگاه

اطلاعات جالب از وزیر نفت/بچه شیراز متولد مرداد/منتخب کنکور

جواد اوجی به عنوان وزیر توانست از مجلس رای اعتماد بگیرد.

اوجی متولد دوم مردادماه ۱۳۴۵ در شیراز است. رتبه سوم رشته مهندسی نفت دانشکده نفت آبادان در سال ۱۳۶۶ بود و از سال ۱۳۶۹ در صنعت نفت استخدام و مشغول به کار شد.

او کارشناس اداره مهندسی نفت و کارشناس ارشد اداره ارزیابی مخازن نفت و گاز شرکت مناطق نفت خیز جنوب اهواز، همچنین کارشناس مهندسی حفاری از سال سال ۶۹ تا ۷۳ بود و ریاست اداره مهندسی پتروفیزیک شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از سال ۷۳ تا ۷۷، سرپرستی اداره ارزیابی مخازن نفت و گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از سال ۷۷ تا ۷۹، ریاست مهندسی نفت شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از سال ۷۹ تا ۸۲، مدیرعاملی و نایب رئیسی هیئت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از سال ۸۲ تا سال ۸۸ را بر عهده داشت.

عضویت در هیئت امنای دانشگاه صنعت نفت از سال ۸۹ تا ۹۲، هیئت رئیسه صندوق بازنشستگی صنعت نفت از سال ۸۸ تا سال ۹۲ و هیئت مدیره شرکت نفت و گاز رضوی (متعلق به آستان قدس رضوی) از سال ۹۸ تاکنون بخش دیگری از رزومه اوست.

مدیر عاملی و نایب رئیسی هیئت مدیره هلدینگ نفت و گازی توسعه پترو مفید (زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)) از سال ۹۲ تا ۹۶، مدیر عاملی گروه اقتصاد مفید (زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)) از سال ۹۶ تا آبان سال ۹۸، ریاست هیئت مدیره هلدینگ شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی (زیرمجموعه هلدینگ تاپیکو (شستا)) از سال ۹۳ تا ۹۶ و مدیر عاملی هلدینگ انرژی گستر سینا (زیرمجموعه بنیاد مستضعفان) از سال ۹۸ تاکنون نیز در سوابق کاری او دیده می شود.

گفتنی است؛ نام مهندس جواد اوجی در لیست تحریم­ های دوران ریاست جمهوری ترامپ قرار دارد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها:, ,

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *