اخبار 936 روز پیش
بدون دیدگاه

شایعه جنجالی؛ محرومیت مهدی قایدی به خاطر همسرش!/عکس

یکی از رسانه‌های داخلی نوشته مهدی قایدی اگر در ایران می‌ماند با محرومیت سه ماهه روبرو می‌شد!

مهدی قایدی ستاره باشگاه استقلال با قراردادی ۵ ساله راهی الاهلی امارات شده تا «یکی» از گران‌ترین انتقالات تاریخ فوتبال باشگاهی ایران صورت بگیرد. در مورد رقم قرارداد قایدی با الاهلی حرف و حدیث زیاد است و فعلا هیچ کدام را نمی‌توان به طور دقیق تایید کرد.

به گزارش فرارو، با این حال، علاوه بر انگیزه مالی، یکی از رسانه‌های داخلی امروز دلیل دیگری را هم برای رفتن مهدی قایدی از استقلال مطرح کرده که در نوع خود عجیب است. روزنامه جام جم نوشته که مهدی قایدی به خاطر پوشش همسرش در دبی در آستانه محرومیت ۳ ماهه قرار داشته و به همین دلیل ترجیح داده از ایران برود! در بخشی از این گزارش آمده است: «یک منبع موثق در باشگاه استقلال فاش کرد یکی دیگر از دلایل جدایی مهدی از آنها، نامه‌ای بود که اخیرا از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارسال کرد. مهدی قایدی و همسرش در ایام سوگواری سالار شهیدان تصاویری در فضای مجازی منتشر کردند که با حساسیت این کمیته روبرو شد. دیروز یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال هم این خبر جنجالی را تائید کرد و گفت: «کمیته اخلاق روی این مسایل هم حساسیت دارد. به همین خاطر در نامه‌ای به باشگاه استقلال خواستار توضیح در این باره شدند. به هر حال از بازیکنان ملی توقع می‌رود هم در این ایام و هم به طور کلی یکسری شئونات را رعایت کنند.»

آن منبع آگاه در باشگاه استقلال هم در توضیح تکمیلی خبر گفت: «چیزی که ما متوجه شدیم، محرومیت سه ماهه مهدی از لیگ برتر بود؛ بنابراین او مصمم‌تر شد ایران را ترک کند. قایدی اگر می‌ماند در سه ماه اول لیگ برتر نمی‌توانست بازی کند. اینکه در آینده چه اتفاقی می‌افتد برای ما هم مشخص نیست، ولی ممکن است این مسئله به تیم ملی هم کشیده شود. باید ببینیم مسئولان کمیته اخلاق فدراسیون در این باره چه تصمیمی می‌گیرند.»

باشگاه استقلال هنوز جوابی به این کمیته نداده است، ولی ظاهرا موضوع جدی است و این احتمال وجود دارد قایدی در بازی‌های شهریورماه تیم ملی مقابل سوریه و عراق غایب باشد.

منبع:فرارو

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *