اخبار 947 روز پیش
بدون دیدگاه

نکات مهم در مورد فاکتور قیمت‌ گذاری و خرید رپورتاژ آگهی

تقریباً همه کاربران برای رسیدن به یک محتوای خاص، از گوگل استفاده می‌کنند. همین مسئله منجر به این موضوع شده که گوگل یکی از بهترین منابع برای جذب مشتریان به صورت هدفمند شده است.

از همین رو، کسب و کارهای آنلاین به دنبال بهبود رتبه سایت خود در گوگل هستند تا بتوانید مشتریان هدفمند را به راحتی جذب کنند. یکی از دغدغه‌ هایی که برای کسب و کارهای آنلاین وجود دارد، قیمت رپورتاژ آگهی است!

در واقع کسب و کارها می خواهند بدانند که چه نکاتی برای قیمت گذاری رپورتاژ آگهی وجود دارد تا بتوانند با جلوگیری از پرداخت هزینه اضافه، از هزینه اضافی خود جلوگیری کنند. در این مقاله می خواهیم به بررسی مهم ترین نکاتی که برای قیمت رپورتاژ آگهی وجود دارد، بپردازیم.

رپورتاژ آگهی چیست؟

پیش از آن که بخواهیم به بررسی فاکتورهای مهم در قیمت رپورتاژ آگهی بپردازیم، ابتدا بهتر است مفهوم رپورتاژ آگهی را به صورت دقیق بررسی کنیم! رپورتاژ آگهی نوعی محتوا است که در رسانه های دیگر منتشر می شود و در مورد کسب و کار خاصی صحبت می کند.

حال این محتوا می تواند جنبه تبلیغاتی داشته باشد یا جنبه اطلاع رسانی! تفاوتی ندارد؛ مهم هدفی است که برای آن اقدام به خرید رپورتاژ آگهی کرده اید. مسئله دیگری که وجود دارد، این است که در رپورتاژ آگهی خود چند لینک قرار داده اید! هر رسانه شرایط خاصی برای شما در نظر می گیرد و تعداد لینک هایی که می توانید در هر یک از آن ها درج کنید، با دیگری متفاوت است.

بنابراین اگر یک کسب و کار اینترنتی دارید و می خواهید رتبه آن را در گوگل افزایش دهید، نیاز به رپورتاژ آگهی دارید! دلیل آن هم این است که رپورتاژ آگهی مطمئن ترین راه برای لینک سازی خارجی محسوب می شود و اگر به درستی انجام شود، کمک زیادی به رشد سایت شما در گوگل می کند. اگر بازاریابی محتوا را در رپورتاژ آگهی خود به خوبی انجام دهید، به راحتی می توانید با یک تیر چند نشان بزنید و به چندین هدف خود دست پیدا کنید.

چرا باید اقدام به خرید رپورتاژ آگهی کنیم؟

یکی از سوالات بسیاری مهمی که برای کاربران و کسانی که کسب و کار اینترنتی دارند پیش می آید، این است که چرا باید اقدام به خرید رپورتاژ آگهی کنیم. خرید رپورتاژ نیازمند پرداخت قیمت رپورتاژ آگهی است و به همین دلیل ابتدا باید ابتدا ببینید که هدف شما چیست و آیا خرید رپورتاژ آگهی می تواند هدف شما را برآورده کند یا خیر!

اگر پاسخ مثبت است، سپس اقدام به خرید آن کنید. در حالت کلی خرید رپورتاژ آگهی در دو مورد کمک زیادی به شما می کند. این دو مورد که مهم ترین اهداف برای خرید رپورتاژ آگهی هستند، عبارتند:

  • تبلیغات مستقیم برای اطلاع رسانی

اولین دلیلی که برخی کاربران به این دلیل اقدام به خرید رپورتاژ آگهی می کنند و حاضر می شوند که قیمت رپورتاژ آگهی را پرداخت کنند، مسئله تبلیغات و اطلاع رسانی است. گاهی اوقات کسب و کارها رویدادی برگزار می کنند که نیاز دارند تا توسط رسانه های مرتبط اطلاع رسانی شود! در این صورت رپورتاژ آگهی خود را منتشر می کنند و آن را اطلاع رسانی می کنند.

حتی گاهی اوقات با پرداخت هزینه به رسانه، از صفحات اجتماعی و حتی ایمیل مارکتینگ هم استفاده می کنند تا آن رویداد را اطلاع رسانی کنند. بنابراین یکی از اهداف مهم خرید رپورتاژ آگهی، اطلاع رسانی است که البته نیازمند بازاریابی محتوای دقیق است!

  • بهبود رتبه سایت در گوگل

یکی دیگر از دلایل مهمی که بسیاری از افراد به این دلیل حاضر به پرداخت قیمت رپورتاژ آگهی می شوند، بهبود رتبه سایت در گوگل است! در واقع افراد زیادی وجود دارند که حاضر می شوند رپورتاژ آگهی خریداری کنند تا با دریافت لینک های خارجی بتوانند نتیجه خوبی بگیرند.

در واقع بخش مهمی از سئو را لینک سازی خارجی تشکیل می دهد و رپورتاژ آگهی یکی از راه های مطمئن برای لینک سازی خارجی است. بنابراین فراموش نکنید که لینک های خود را در جای درست و با انکرتکست های درست قرار دهید تا بتوانید نتیجه خوبی از آن بگیرید.

این دو هدف مهم ترین اهدافی هستند که در انتخاب رسانه مناسب تاثیر دارند و می توانید بر اساس اهداف خود قیمت رپورتاژ آگهی در رسانه مناسب را هم در نظر داشته باشید.

فاکتورهای مهم در قیمت رپورتاژ آگهی

اکنون که با مفهوم رپورتاژ آگهی و اهدافی که بابت آن اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی می شود آشنا شدید، زمان آن می رسد که فاکتورهای مهم در قیمت گذاری رپورتاژ آگهی را بدانید. در حالت کلی 5 فاکتور مهم و تاثیرگذار در قیمت رپورتاژ آگهی وجود دارد که عبارتند از:

  1. قدرت دامنه و صفحه

قدرت دامنه یکی از مهم ترین فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت رپورتاژ آگهی است! دامین اتوریتی یا همان قدرت دامنه توسط سایت موز برای هر سایت در نظر گرفته می شود و هر چقدر بالاتر باشد، قدرت آن سایت بیشتر است. بنابراین لینک گرفتن از آن سایت هم ارزش زیادی دارد و کمک زیادی به رشد سایت شما می کند. در واقع اگر دامین اتوریتی شما بالا باشد، به راحتی می توانید به رشد کسب و کار خود کمک کنید اما اگر دامین اتوریتی پایینی داشته باشد، کمتر می تواند به رشد رتبه سایت شما کمک کند.

از طرف دیگر، تغییرات دامین اتوریتی را هم چک کنید تا رسانه ها به کمک روش های غیر قانونی به دامین اتوریتی بالا نرسیده باشند. دامین اتوریتی یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت دامنه است و باید حتماً آن را در نظر بگیرید.

  1. امتیاز اسپم اسکور

اسپم اسکور نمره ای است که نشان می دهد سایت شما و رقیبان در حوزه فعالیتی شما چقدر محتوای اسپم تولید کرده اند! اگر بالا باشد، نمی تواند کمک زیادی به رشد سایت شما کند و بهتر است رسانه ای را که اسپم اسکو پایینی دارد انتخاب کنید! زیرا اسپم اسکور نشان دهنده میزان اسپم سایت شما و حتی سایت های حوزه کاری شما است. سایتی که اسپم اسکور پایینی داشته باشد، نشان می دهد که محتوای بسیار عالی و با کیفیتی دارد و اگر یک سایت محتوای باکیفیت داشته باشد، از نظر گوگل بسیار ارزشمند و حرفه ای است.

حال اگر شما در چنین سایتی رپورتاژ آگهی منتشر کنید، به راحتی می توانید به رشد کسب و کار خود کمک کنید و از نظر گوگل یک سایت محبوب به شمار بروید. اسپم اسکور هم تاثیر زیادی در قیمت رپورتاژ آگهی دارد و بهتر است سایتی که اسپم اسکور بالایی دارد را هرگز انتخاب نکنید.

  1. رتبه الکسا

رتبه الکسا نشان دهنده رتبه سایت در کشورهای مختلف و جهان است! این رتبه بستگی به ترافیک سایت و رفتار کاربران دارد که هر چقدر پایین تر باشد، بهتر است. یکی دیگر از مسائل تاثیرگذار در قیمت رپورتاژ آگهی، رتبه الکسا است! بسیاری از کاربران معتقدند که باید در رسانه های زیر 500 ایران رپورتاژ آگهی بدهند اما این مسئله همیشه درست نیست.

زیرا گاهی اوقات رسانه های تخصصی رتبه بالا دارند اما ترافیک آن ها نسبت به مخاطبان هدف بیشتر است! هنگام انتخاب یک رسانه باید به رتبه الکسا هم دقت داشته باشید تا از حد استاندارد بالاتر نباشد.

  1. ترافیک سایت

ترافیک سایت به معنای بازدید کاربران از سایت است! هر چقدر بازدید بیشتر باشد، ترافیک آن سایت هم بیشتر است. ترافیک سایت تاثیر بسیار زیادی روی قیمت رپورتاژ آگهی دارد و هر چقدر بالاتر باشد، قیمت هم بیشتر است.

از طرف دیگر، هر چقدر ترافیک بیشتر باشد، شانس دیده شدن محتوای رپورتاژ آگهی شما هم بیشتر است و از این نظر، بهتر است به رسانه های مرتبطی که رتبه بهتری دارند، رپورتاژ آگهی سفارش دهید. همچنین اگر عنوان و تصویر شاخص محتوای شما بهتر باشد، به شما کمک می کند تا بتوانید مخاطبان بیشتری از آن سایت جذب کنید و محتوای شما توسط آن ها خوانده شود. در پایان با کمک کال تو اکشن می توانید به رشد ترافیک سایت خود کمک کنید و فروش خود را افزایش دهید.

  1. میزان تخصصی بودن سایت

سایت تخصصی به سایتی گفته می شود که در یک حوزه خاص فعالیت دارد! هر چقدر یک سایت تخصصی تر باشد، قیمت رپورتاژ آگهی در آن بیشتر است و هر چقدر یک سایت عمومی تر باشد، قیمت آن کمتر است. مخاطبان یک سایت تخصصی، مخاطبانی تخصصی هستند و نسبت به سایت های عمومی که از انواع افراد با ویژگی های مختلف را دور خود جمع کرده اند، تاثیرگذارتر هستند.

دلیل آن هم این است که شما در نهایت باید مخاطبان هدف خود را جذب کنید، حال اگر 100 نفر مخاطب هدف حوزه کاری شما، رپورتاژ آگهی را ببینند بهتر از دیدن 10 هزار نفر مخاطبی است که علاقه یا نیازی به حوزه کاری شما ندارند. در نهایت نباید فراموش کنید که برای کسب و کارهای تخصصی استفاده از رسانه های تخصصی بهتر است و می تواند نتیجه بهتری برای شما ایجاد کند.

معرفی تسمینو پلتفرم خرید رپورتاژ آگهی

اگر شما کسب و کاری دارید که می خواهید به رشد آن در گوگل کمک کنید، به راحتی می توانید از طریق پلتفرم رپورتاژ آگهی تسمینو اقدام کنید. این پلتفرم رسانه های مختلف در حوزه های کاری مختلف را برای شما جمع آوری کرده و در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید بهترین آن ها را برای انتشار رپورتاژ انتخاب کنید. همچنین تیم پشتیبانی و مشاوره در خدمت شما است تا سوالات پیش از خرید نظیر مشکلات سئو را مطرح کنید و هنگام خرید شما را به صورت کامل راهنمایی می کند.
آدرس پنل تسمینو برای خرید رپورتاژ آگهی : https://www.tesmino.com/reportage/

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *