اخبار 965 روز پیش
بدون دیدگاه

تبلیغ عجیب بستنی توسط زن ایرانی که جنجالی شد+عکس و فیلم

انتشار کلیپ تبلیغاتی یک شرکت لبنیاتی در اینستاگرام، با واکنش سریع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مواجه شد.

شهرآرانیوز:یک مقام آگاه با اعلام این مطلب گفت: با وجود آنکه این تیزر بدون دریافت مجوز در فضای مجازی منتشر شده بود، ساعتی پس از انتشار و با رصد همکاران تبلیغاتی، کلیپ که خارج از مقررات مصوب تولید و توزیع شده بود، از صفحه شرکت مذکور حذف و تذکرهای لازم به آنها ابلاغ شد. با سازندگان تیزر مذکور نیز مطابق مقررات برخورد خواهد شد.

تبلیغات ساختارشکنانه و بعضا اروتیک برخی کالا‌های مصرفی در فضای مجازی دو، سه سالی است که در فضای اینستاگرام از سوی شرکت‌های تولیدی انجام می‌شود. با اینکه اغلب آن‌ها با واکنش‌های منفی و تن مخاطبان مواجه می‌شوند با این حال آن‌ها قصد دارند که از این شیوه زننده برای دیده شدن استفاده کنند.

پیش از این شاهد تبلیغ‌های ابزاری یک برند شوینده و تولید شکلات بودیم که به تازگی یک برند بستنی‌سازی مشهور نیز با انتشار کلیپی واکنش کاربران مجازی را برانگیخت. در این کلیپ که یک بازیگر خانم با ظاهری نامناسب حضور دارد ، با رفتار‌ها و ادا‌هایی کاملا اروتیک و جنسی که دقیقا تبلیغ روی آن سوار شده‌است با خوردن یک بستنی تبلیغ آن را می‌کند.

واکنش کاربران اینستاگرامی به خصوص خانم‌ها و کامنت‌های مخالفتشان با این محتوای نامناسب که نوعی اهانت به زنان بود باعث شد در اولین اقدام این برند تجاری کامنت‌های پستش را ببندد تا جلوی واکنش‌های بیشتر را بگیرید. اما واکنش‌ها به کامنت‌گذاری محدود نشد و پای بسیاری از فعالان حوزه زنان را نیز به میدان باز کرد تا آن‌ها نیز نسبت به تصویر ارائه شده محتوا منتشر کنند و خواستار حذف و عذرخواهی برند بستنی شوند.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *