اخبار 998 روز پیش
بدون دیدگاه

تصاویر| سپیده کرامتی؛ همسر کلارنس سیدورف کیست؟/ ماجرای زندگی اسطوره هلندی با بانوی ایرانی

کلارنس سیدورف به واسطه ازدواج با سپیده کرامتی با ایرانی‌ها ارتباط خوبی دارد و حتی دو سال پیش هم سفری به ایران داشت.

خبرورزشی:ارتباط خوب کلارنس سیدورف با ایرانی‌ها و سفری که آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ به ایران داشت، باعث شد رسانه‌ها دلیل این ارتباط را متوجه شوند که چیزی نیست جز ازدواج با یک زن ایرانی به نام «سوفیا» یا همان «سپیده کرامتی».

نکات جالبی در مورد زندگی شخصی سیدورف و ارتباطش با سپیده کرامتی وجود دارد.

بی‌اطلاعی رسانه‌های خارجی
اگر در مورد همسر کلارنس سیدورف گوگل کنید، متوجه می‌شوید که هنوز در این موتور جست‌وجو نام «لوویانا» به‌عنوان همسر ستاره پیشن تیم ملی هلند و تیم‌های رئال‌مادرید، میلان و اینتر قید شده است. نکته جالب این که حتی برخی رسانه‌های خارجی که در زمینه انتشار اخبار پاپاراتزی پیش‌گام هستند هم خبری در مورد جدایی کلارنس از لوویانا منتشر نکرده‌اند و به این ترتیب خبری هم از ارتباط این ستاره قدیمی فوتبال با سپیده کرامتی نیست، در حالی که به نظر می‌رسد حدود دو سال است که این زوج با یکدیگر هستند.

لوویانا؛ همسر برزیلی
همسر اول کلارنس سیدورف برزیلی است. کلارنس در زمان حضورش در میلان با لوویانا آشنا شده و از او هم ۴ فرزند (یک پسر و ۳ دختر) دارد. لوویانا در شهر میلان صاحب یک رستوران معروف به نام «فینگرز» است. به نظر می‌رسد در سکوت خبری او از کلارنس جدا شده، چرا که هیچ اثری هم از او در صفحه اینستاگرام سیدورف به چشم نمی‌خورد. در کل او از زندگی قبلی‌اش فاصله گرفته و حتی خیلی هم کنار فرزندانش نیست.

سپیده کرامتی؛ همسر ایرانی
اما سپیده کرامتی، همسر ایرانی کلارنس سیدورف کیست؟ کلارنس ۴۵ ساله چند سال پیش با سپیده با نام مستعار «سوفیا» آشنا شده، زنی که مقیم کانادا بوده و به میلان و دبی هم رفت و آمد دارد. برخی منابع می‌گویند او دانش‌آموخته الکترونیک است و برخی منابع رشته تحصیلی او را بازرگانی اعلام کرده‌اند. این زن ایرانی در پروفایل اینستاگرامش خودش را سفیر جهانی «اسکاویا» و سفیر حسن‌نیت بنیاد «هرثور» معرفی کرده است.

تا دو ماه پیش هم کلارنس در صفحه اینستاگرامش عکسی از سپیده منتشر نکرده بود، اما حالا نه تنها با این زن ایرانی عکس در اینستاگرامش دارد، بلکه همواره در مراسم‌های مختلف در کنار یکدیگر هستند. سپیده کرامتی دو فرزند هم به نام‌های نیما و دیاکو از ازدواج قبلی‌اش دارد.

در آخرین مصاحبه سیدورف با ویژه‌برنامه یورو ۲۰۲۰ هم این ستاره پیشین نارنجی‌ها گفت که حالا ایران در زندگی شخصی هم بسیار به او نزدیک‌تر شده است.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *