اخبار 1011 روز پیش
بدون دیدگاه

خبر مهم درباره واکسن کرونای تولید شده توسط سپاه

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از رونمایی واکسن کرونای تولید شده توسط دانشگاه علوم پزشکی سپاه طی روزهای آتی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران:سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از عملکرد نیروهای مسلح در عرصه مقابله با کرونا اظهار کرد: همواره تمامی امکانات نیروهای مسلح برای مقابله با ویروس کرونا بسیج است.

وی افزود: از ابتدای مقابله با بیماری کرونا حدود شش هزار تخت بیمارستانی آماده برای مقابله با بیماری داشتیم و این آمادگی را دائماً اعلام کردیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: می‌توانیم حدود ۱۲ هزار تخت سیار و صحرایی برپا کنیم و در برپایی نقاهتگاه‌ها نیز هیچ محدودیتی نداریم و هرچقدر که نیاز باشد در خدمت کشور هستیم.

وی با اشاره به انجام طرح‌های پژوهشی مرتبط با کرونا در نیروهای مسلح، افزود: علاوه بر مشارکت با وزارت بهداشت در طرح شهید سلیمانی، کارهای علمی و پژوهشی زیادی در نیروهای مسلح انجام شده است؛ در این زمینه یکی از واکسن‌های متعلق به وزارت دفاع در مرحله دوم تست بالینی است و واکسن دانشگاه علوم پزشکی سپاه نیز طی روزهای آتی رونمایی می‌شود.

سرلشکر باقری با بیان اینکه «تحقیقات در حوزه داروها و عوامل کنترل‌کننده نیز در حال انجام است»، در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح در تمام بخش‌هایی که توانمندی داشته باشند، دائماً در خدمت مردم و بخش بهداشت و درمان خواهند بود.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *