اخبار 1052 روز پیش
بدون دیدگاه

بلایی که بچه پولدار تهرانی پس از دعوا با نامزدش سر10 خودرو درآورد!/تصاویر

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ با اعلام خبر بازداشت این فرد شرور گفت: برخورد قانونی و قاطع با این متهم و سایر افرادی که بخواهند با اقدامات شرارت‌آمیز، به امنیت جامعه و مردم خدشه وارد کنند، صورت می‌گیرد و به هیچ‌وجه در برخورد با اوباش مماشات نمی‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران پویا:رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ از بازداشت شروری خبر داد که پس از دعوا با نامزد خود، در حوالی دریاچه چیتگر اقدام به تخریب ۱۰ دستگاه خودرو کرده بود.

بامداد چند روز پیش اهالی یکی از مناطق اطراف میدان ساحل (حوالی دریاچه خیلج‌فارس) با صدایی شبیه تیراندازی از خواب بیدار شدند و در یکی از خیابان‌ها فردی را دیدند که با چاقو و قمه در حال تخریب خودروهای پارک‌شده است.

این فرد پس از تخریب ۱۰ دستگاه خودرو از محل متواری شد و مراتب به اطلاع مأموران پلیس امنیت تهران بزرگ رسید و در نهایت با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، توسط مأموران پلیس امنیت تهران بزرگ بازداشت شد.

متهم این پرونده که کمتر از ۲۰ سال سن دارد و آثار ضربات چاقو در پشت گردن وی هویدا بود، درباره این اقدام شرورانه خود می‌گوید: آن شب عصبی بودم و حواسم دست خودم نبود، از محله‌مان در منطقه شهرک غرب به میدان ساحل رفتم و پس از جر و بحث و دعوا با نامزدم، به محل زندگی آنها رفتم و اقدام به تخریب خودروها کردم.

وی که صاحب یک نمایشگاه خودرو در شمال غرب تهران و از تمکن مالی خوبی برخوردار است، می‌گوید: ماهانه حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون درآمد دارم و به هیچ‌وجه مشکل مالی ندارم، آن شب نیز کنترلم را از دست دادم و وقتی به خود آمدم، پشیمان شدم.

سردار علی ذوالقدری؛ رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ با اعلام خبر بازداشت این فرد شرور گفت: برخورد قانونی و قاطع با این متهم و سایر افرادی که بخواهند با اقدامات شرارت‌آمیز، به امنیت جامعه و مردم خدشه وارد کنند، صورت می‌گیرد و به هیچ‌وجه در برخورد با اوباش مماشات نمی‌کنیم.

برچسب‌ها:,

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *