اخبار 1045 روز پیش
بدون دیدگاه

استفاده از چمن مصنوعی در حیاط خانه

آیا می خواهید”هرس کردن علف های باغ” را از لیست کارهای مربوط به رسیدگی به باغ و باغچه حیاط خود حذف کنید؟

بهتر است روی چمن مصنوعی سرمایه گذاری کنید. نه تنها همیشه در اندازه خود، سبز، پرپشت و زیبا باقی می ماند آن هم با کمترین میزان رسیدگی، بلکه می تواند روی انواع مختلفی از سطوح نصب شود. از این رو بهتر است اجازه دهید ذهن تان خلاقیت های منحصر به فرد خود را ارائه کند.

آسیا چمن با سال های سال سابقه فعالیت در عرصه تولید چمن های مصنوعی باکیفیت می تواند فضای همیشه سبز را در هر جایی که دوست دارید بر پا کند و اجازه می دهد تا بدون نگرانی بابت آسیب دیدن و خراب شدن چمن مصنوعی، از باغ حیاط خانه خود نهایت لذت را ببرید.

ایده های هوشمندانه برای استفاده از چمن مصنوعی برای باغ

از این ایده ها استفاده کنید، بدون این که مسئولیت های رسیدگی به باغ خانه برای شما سنگین تر شود.

1.تقسیم بندی کردن تخت گل و گیاه

چمن مصنوعی را در لا به لای تخت های گل نصب کنید که نه خطرات هم چون فنس ها را به همراه دارد و نه با ریشه گیاهان تداخل پیدا می کند. بهتر است نوعی از چمن مصنوعی با ارتفاع پایل کوتاهی را انتخاب کنید که رنگ آن مکمل رنگ های گیاهان و گل های پیرامون می باشد.

  1. طرح شطرنجی

چمن مصنوعی زنده و واقعی نیست، از این رو هیچ چیز جلو شما را نمی گیرد تا آن را به اشکال گوناگونی نصب نمایید. می توانید با تقلید از طرح شطرنجی، مدرن بودن طراحی باغ را بیشتر در معرض نمایش قرار دهید. شما هم چنین این فرصت را در اختیار دارید تا از چمن مصنوعی با سایه های مختلف رنگ سبز به کار ببرید تا عمق طراحی خود را افزایش دهید.

  1. گیاهان عمودی خود را برجسته و چشمگیر نمایان کنید

فکر کنید که هیچ جا برای چمن های حیاط ندارید و بیشتر از گیاهان و گل های گلدانی به صورت آویز استفاده می نمایید.

برای این که پیش زمینه این گل و گیاهان آویز را زیباتر و چشمگیرتر نشان دهید، چمن مصنوعی را روی دیوار نصب نمایید و از حس و حالی که به باغچه و حیاط شما می دهد، لذت ببرید.

  1. اثاثیه و مبلمان را سبزپوش کنید

می توانید از یک ایده خلاقانه و در عین حال عجیب و غریب به کار ببرید. تعداد میز و  صندلی و مبلمان را انتخاب کرده و با چمن مصنوعی تماما بپوشانید. این امر نه تنها جذابیت ظاهری آن ها را بیشتر می کند، بلکه آن ها را در مقابل انواع آب و هواها محافظت می نماید و از همه مهم تر نشستن روی آن ها بسیار دلنشین تر و راحت تر است.

  1. چمن مصنوعی در مسیر پیاده رو

چرا به جای سنگ فرش ها و موزاییک ها، سراغ چمن مصنوعی نمی روید؟ این محصول در این مسیر پر تردد می تواند مقاومت بالایی از خود نشان دهند و در عین حال با درختان، گیاهان و گل های اطراف خود مطابقت بالایی می یابد.

می توانید برای داشتن باغی سبز و رویایی در تمام روز های سال، به چمن مصنوعی تکیه کنید. این تکیه گاه سبز هرگز پشت تان را خالی نمی کند.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *