اخبار 1045 روز پیش
بدون دیدگاه

موضوعی بسیار عجیب در قتل وحشتناک و ترسناک بابک خرمدین

بابک خرمدین رهبر اصلی مبارزان ایرانی خرمدین بود که پس از مرگ ابومسلم بر خلافت عباسی شوریدند.

خلاصه این که پس از شورش های باک خرمدین معتصم او را سوار بر فیل به معرض نمایش گذاشت . ابتدا دست‌هایش را قطع و بعدش او را اعدام کردند. جنازه اومدت ها  بر چوبه دارش باقی ماند.

امروز اما خبردار شدیم پس از سالها بابک خرمدین معاصر بسیار هولناک تر از بابک خرمدین اصلی آن هم توسط پدرومادرش به طرز فجیعی قتل رسیده است.

 طبق اعتراف پدر 81 ساله این کارگردان سینما:«همسرم داخل غذای بابک قرص خواب زیادی ریخت و در حالیکه پسرم با خوردن آن نیمه بیهوش شده بود او را با ضربات چاقو به قتل رساندم و سپس به کمک همسرم جسد را به حمام برده و چون نمی توانستم جسد را از خانه خارج کنم با چاقو و ساطور جسد بابک خرمدین را تکه تکه کرده و پس از بسته بندی کردن تکه های جسد ، آنها را داخل 3 سطل زباله انداختیم».

واقعیتش باید اعتراف کنم این عجیب ترین قتل چند سال اخیر است که به یاد دارم. هنوز هم نمی توانم آن را هضم کنم. فکر می کنم پدر بابک خرمدین راست نمی گوید و ماجرا به نحو دیگری اتفاق افتاده؛ آخر با هیچ مترو معیاری نمی توانم قبول کنم پدرومادری بر فرض این که فرزندشان، بدترین فرزند روی زمین باشد حاضر باشند بدین شکل ترسناک او را از میان بردارند.

داریم به کدام سمت می رویم. نکند اینک آخرالزمان است…؟

برچسب‌ها:,

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *