اخبار 1049 روز پیش
بدون دیدگاه

صفر تا صد ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی جدید/ شیوه نامه

آموزش و پرورش شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شرایط کرونا ابلاغ کرد.

باشگاه خبرنگاران:شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید ۱۴۰۰-۱۴۰۱ از سوی محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش ابلاش شد؛ براساس این شیوه نامه با توجه به شرایط خاص کرونایی رعایت موارد بهداشتی در حین ثبت نام با تفویض اختیار به استان‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

ثبت نام دانش آموزان به شیوه غیرحضوری و از طریق سامانه پادا خواهد بود و در مناطق فاقد زیرساخت اینترنتی از طریق نوبت دهی به خانواده‌ها این فرآیند انجام خواهد شد.

معرفی مدارس از طریق شبکه شاد از نظر موقعیت جغرافیایی، جنسیت، دوره تحصیلی نوع امکانات به اطلاع خانواده‌ها و دانش آموزان می‌رسد.

تعیین پایگاه‌های سنجش از طریق ادارات آموزش و پرورش استثنایی و شبکه شاد اطلاع رسانی خواهد شد و ثبت نام کلاس اولی‌ها از اول خردادماه انجام خواهد شد.

پاسخ به ابهامات و گزارش‌های مردمی و نظارت‌های همگانی برروند نام نویسی هم از طریق ساانه shekayat.medu.ir انجام خواهد شد.

سن ثبت نام پیش دبستانی یک، چهار تا پنج سال (متولدین ۲/۷/۹۵ تا ۱/۷/۹۶) و سن پیش دبستان دو پنج تا شش سال (۲/۷/۹۴ تا ۱/۷/۹۵) است.
برقراری هرگونه رابطه مالی مدارس با موسسات در خصوص برگزاری آزمون و کتاب‌های کمک درسی ممنوع است؛ دریافت وجوه اختیاری مربوط به کمک‌های مردمی، فعالیت فوق برنامه، سرویس ایاب و ذهاب، لباس فرم و … با هماهنگی و موافقت انجم اولیا ومربیان و رایت قوانین بعد از شروع سال تحصیلی امکان پذیر است.

برچسب‌ها:

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *