اخبار 1082 روز پیش
بدون دیدگاه

دانلود قسمت 1 شاخ آفریقا | قسمت اول سریال شاخ افریقا

دانلود قسمت 1 شاخ آفریقا، دانلود قسمت اول سریال شاخ افریقا، برای دانلود سریال شاخ افریقا قسمت اول به صورت قانونی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود سریال شاخ آفریقا

سریال شاخ آفریقا محصول مشترک کشور ایران و چند کشور آسیایی است. می‌توان گفت این سریال مخاطبان جهانی خواهد داشت. نویسندگان مشترک این سریال آقای سعید آقاخانی و آقای مهراب قاسم خوانی هستند و فیلم به کارگردانی آقای آقاخانی تولید می‌شود. سعید آقاخانی که به تازگی در سریال نون خ محبوبیت و شهرت چند برابری یافته، در این سریال سنگ تمام گذاشته است. بازیگران اصلی این فیلم آقای هومن سیدی و آقای پژمان جمشیدی هستند در واقع دو شخصیت اصلی داستان که به شکلی سرنوشتشان به هم گره خورده و آین دو را تا شاخ آفریقا پیش می‌برد. ویژگی این سریال که باعث جذابیت آن شده فضای مهیج و در عین حال کمدی با لوکیشن‌های بسیار زیاد می‌باشد که آن را از فضای روتین خارج کرده است. دانلود سریال شاخ آفریقا می‌تواند رکوردار دانلود سریال نمایش خانگی در سال ۱۴۰۰ باشد.

دانلود ساخت ایران ۳

اگر شما از مخاطبان و بینندگان سریال ساخت ایران ۱ و ساخت ایران ۲ بودید و از طریق دانلود سریال نمایش خانگی این فیلم را دنبال کردید، حتما دانلود سریال ساخت ایران ۳ را نیز انجام خواهید داد و از بینندگان اصلی این سریال خواهید بود. سریال ساخت ایران ۱ به کارگردانی محمد حسین لطیفی و هنرنمایی آقای محمد رضا گلزار و آقای امین حیایی در سال ۹۰ تولید شد و به دلیل استقلال مردم ساخت ایران۲ در سال ۹۶ به کارگردانی برزو نیک نژاد به اکران رسید. در پی استقبال بی نظیر مردم از سریال ساخت ایران ۲ بازهم آقای نیک نژاد با همکاری تیم قبلی در صدد تولید ساخت ایران ۳ برآمده است. داستان این فصل از سریال ساخت ایران ادامه ماجرای‌ فصل‌های قبل است و بازهم بازیگران برجسته و پرطرفداری از جمله آقای امین حیایی، آقای محمد رضا گلزار، آقای محسن کیایی، آقای بهنام تشکر ، خانم سارا بهرامی و خانم سحر دولتشاهی که در فصل‌های قبل نیز حضور داشتند، در فصل ۳ ساخت ایران نقش آفرینی می‌کنند. قطعا دانلود سریال نمایش خانگی ساخت ایران ۳ نیز مانند فصل‌های قبل رتبه بالایی کسب می کند.

دانلود سریال خاتون

سریال‌هایی که روایتگر حادثه تلخی هستند و یا سریال‌های کلاسیک همیشه در سینمای ایران طرفداران خاص خود را داشته‌اند، چون امروزه سبک غالب زندگی مردم، سبک مدرنیته می‌باشد و قطعا در این بین دانلود سریال نمایش خانگی با مضمون تاریخی و تماشای آن می‌تواند برای مردم جذاب باشد. به علاوه این که زندگی مدرن هیچگاه نمی‌تواند مردم ایران را از فرهنگ غنی نیاکان خود دور کند و این عِرق ملی در میزان دانلود سریال نمایش خانگی تاریخی مشخص می‌شود. سریال خاتون نمونه ای از فیلم ایرانی با مضمون تاریخی است که سرکار خانم تینا پاکروان نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی آن را به عهده دارد. این فیلم در حال ساخت است و بازیگران نامداری همچون آقای مهران مدیری و خانم نگار جواهریان در آن نقش آفرینی می‌کنند. شما می‌توانید این سریال را از طریق سایت غرب ملودی دنبال کنید تا در زمان اکران دانلود سریال خاتون را در این سایت با لینک مستقیم انجام دهید.

سایت غرب ملودی بزرگ‌ترین سایت معرفی سریال‌های ایرانی و راحت‌ترین راه برای دانلود سریال نمایش خانگی است. شما می‌توانید به راحتی از طریق این سایت از زمان انتشار قسمت‌های جدید هر سریال آگاه شوید و با لینک مستقیم سریال مورد علاقه خود را با حجم کم و کیفیت عالی دانلود کنید. حتی می‌توانید بیوگرافی و معرفی نامه مختصری از هر سریال را مشاهده کنید. سریال‌های جذاب زیادی هر سال در کشور تولید و اکران می‌شوند که ما فقط چند مورد از آن‌ها معرفی کردیم. برای دیدن نمونه‌های بیشتر از طریق لینک زیر وارد سایت غرب ملودی شوید‌ و به دانلود سریال نمایش خانگی دلخواه خود بپردازید.

https://gharbmelody.ir/

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *