اخبار 1079 روز پیش
بدون دیدگاه

ملکه زیبایی پس از برنده شدن اعلام کرد که یک پسر است!/عکس

دختری که برنده ملکه زیبایی در قزاقستان شده بود, اعلام کرد که یک پسر است.

ایسنا:چند سال پیش یک اتفاق عجیب در مسابقات ملکه زیبایی در قزاقستان رخ داد.

ارینا که در بین “چهار هزار” شرکت‌کننده به عنوان ملکه زیبایی در قزاقستان انتخاب شد بعد از فینال اعلام کرد که نام اصلی‌اش “ایلی” بوده و پسر است.

این مرد جوان از آنجا که از 17 سالگی در صنعت مدلینگ فعالیت می‌کند، به خوبی در مورد جدید ترین سبکهای رایج در فشن و زیبایی اطلاع داشت، بنابر این فقط تغییر شکل او باقی میماند.

ایلای پس از تغییر خود، تصاویری به نام ارینا در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و صبر کرد تا واکنش عموم را مشاهده کند.در کمال تعجب دوستانش، اریانا دراین مسابقات حتی در گروه فینالیست ها جا گرفت و شانس واقعی داشت تاهمه چیز را برنده شود.

ولی این پسر 22ساله دیگر نقطه نظر خودرا اثبات کرده بود، بنابر این پس از اعلام فینالیست ها، ویدئویی منتشر کرد که نشان می داد این دختر شرکت کننده محبوب، در حقیقت یک مرد است.

وی قصد داشت با شرکت در مسابقات ملکه زیبایی به دختران نشان دهد که زیبایی فیزیکی به سادگی و حتی توسط یک جنس مخالف نیز دست یافتنی است. او امیدوار است داستان او الهام بخش زنان باشد تا بیش از زیبایی های فیزیکی برای زیبایی های درونی خود ارزش قائل شوند.

این مدل جوان در بخشی از صحبت هایش میگوید نیت من آن نبود که مردم را فریب دهم و می‌خواست متوجه آن ها رابه این حقیقت جلب کنم که چسبیدن به چنین استانداردهای زیبایی یکسان، مهم نیست بلکه طبیعت واقعی و شخصیت افراد است که بیش از هر چیزی اهمیت دارد، نه چیزی که زیبا و مد جلوه میدهند ولی به هیچ عنوان برازنده انها نیست.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *