اخبار 1129 روز پیش
1 دیدگاه

نکته ای جنجالی درباره ساراونیکای سریال پایتخت که در دو قسمت پایانی دیده نشد

با توجه به حواشی پیش آمده برای سارا و نیکا، به نظر می رسد سازندگان پایتخت برای پر کردنِ جای شخصیت های کودکِ سریال؛ به دو دلیل، سراغ این سه پسر رفته اند.

خبرنیوز:یک:شاید زمستان سال 89 که محسن تنابنده به دنبال یک جفت دخترِ دو قلو می گشت تا هر چه زودتر سریال “پایتخت” را به پخش نوروز برساند؛ کمتر کسی فکر می کرد این سریال ادامه داشته باشد و بالطبع، حضور سارا و نیکای 6 ساله در آن دائمی شود. این اتفاق افتاد اما با شروع تولید فصل های بعدی، آنها که با خانواده شان در خارج از کشور زندگی می کردند مجبور بودند مدتی به ایران آمده و پس از اتمام فیلمبرداری برگردند.

دو:چند ماه قبل، وقتی برای این دو دختر نوجوان حواشی جنجالی ایجاد شد همه می دانستند که حکم اخراج آنها از سریال امضا شده اما با توجه به اینکه جزو شخصیت های اصلی بودند نمی شد به سادگی آنها را کنار گذاشت. بنابراین با توجه به سن و سال شان پیش بینی می شد که به مخاطب بگویند برای تحصیل در دانشگاه، به شهر دیگری رفته اند و اینگونه تا چهار سال، عدم حضورشان توجیه می شد. اما در دو قسمت پایانی سریال پایتخت عنوان شد که سارا و نیکا به خانه مادر بزرگشان در تهران رفته اند تا این دو قسمت پایانی بگذرد و احتمالا برای بعدش فکر دیگری بکنند!

سه: اما نکته جالب در  دو قسمت پایانی این بود که رحمت امینی هزارجریبی بعد از اینکه ازدواجش با فهمیه در فصل قبل به سرانجام نرسید بلافاصله با دختری دیگر ازدواج کرده و صاحب سه پسرِ سه قلو به نامهای رادمهر و شادمهر و قدیر شده است!
با توجه به حواشی پیش آمده برای سارا و نیکا، به نظر می رسد سازندگان پایتخت برای پر کردنِ جای شخصیت های کودکِ سریال؛ به دو دلیل، سراغ این سه پسر رفته اند:

1- وقتی بزرگتر شدند حاشیه های کمتری دارند.

2- به دلیل سکونتشان در ایران، دسترسی به آنها ساده تر است!

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. کاکا شیرازی گفت:

    سارا و نیکا غوره نشده میخاستن مویز بشن…بعد اون همه حواشی و استخرو…حالام میگن مواد و …اینا حنبه ندارن مثل ریحانه پارسا که الان داره کثافتکاری مبکنه و فیلم اندامش رو میزاره اینستا