اخبار 1137 روز پیش
بدون دیدگاه

بلایی که استقلالی ها سر ورزشگاه پارس شیراز آوردند!/تصاویر

انتفاقات حاشیه ای روی داده پس از دیدار تیم های شهدای قشقایی و استقلال ملاثانی خوزستان در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در شیراز تاسف بار بود.

عصبانیت چند بازیکن ملاثانی پس از باخت به میزبانشان قشقایی شیراز باعث شد تا این ناراحتی بر سر رختکن نوساز ورزشگاه تازه تاسیس پارس شیراز خالی شود.
تصاویر و فیلم هایی که روز گذشته درباره این اتفاق منتشر شد نشان می دهد چند بازیکن تیم مهمان به رختکن ورزشگاه پارس آسیب جدی وارد کرده اند.
به جز در ورودی رختکن که شکسته شده، بازیکنان استقلال ملاثانی تخته وایت برد را خُرد کردند و بخشی از دوش های حمام را نیز شکستند. متاسفانه از لحاظ بهداشتی نیز پس از بازی رختکن به حالت زشتی رها شده بود.
آنها حتی با خبرنگار سیمای مرکز فارس نیز که در حال فیلمبرداری از آنها بود درگیر و به طرفش حمله ور شدند که فیلم این برخورد نیز در فضای مجازی موجود است.
در میان تصاویر زیادی که از این ماجرا دیدم جمله ای هم توسط سرمربی تیم خوزستانی روی تخته وایت برد شکسته خودنمایی می کرد:«تفکر در بازی،زیرک بودن و فریب نخوردن» اگر بازیکنان ملاثانی به همین دو توصیه مربی خود عمل می کردند احتمالا آن حوادث زشت پس از بازی روی نمی داد.

 

برچسب‌ها:,

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *