اخبار 1195 روز پیش
بدون دیدگاه

ویژگی های مثبت درب های شیشه ای اتوماتیک برای نصب در مکان های تجاری

در زمان کنونی، افراد معمولاً عبور از یک درب کشویی اتوماتیک را نسبت به سایر درب ها ترجیح می دهند؛ زیرا هنگام عبور از آن و باز یا بسته شدن درب نیازی به اعمال فشار اضافی نیست.

این درب ها برای مکان های تجاری، فرودگاه ها و دفاتر هواپیمایی، مراکز خرید، غذاخوری ها، خرده فروشی ها، کتابفروشی ها و غیره ایده آل هستند. در هر مکانی که افراد زیادی در طول روز به آن جا رفت و آمد کنند، می توان با استفاده از درب های اتوماتیک از مزایای آن استفاده کرد.

پر کاربردترین درب اتوماتیک نوع شفاف آن یعنی درب شیشه ای اتوماتیک است. این درب ها معمولا از شیشه های شفاف ساده ساخته می شوند و برای کارگاه های آموزشی که می توان فعالیت افراد را در تمامی قسمت ها دید، بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. از طرفی زمانی که انواع فروشگاه ها از درب شیشه ای اتوماتیک استفاده کنند، افراد که از روبروی آن عبور می کنند ممکن است با دیدن اجناس درون آن ترغیب شوند که به داخل بروند. این خود راهکار بسیار خوبی است که بدون سختی و دردسر جذب مشتری می کند. علاوه بر این، این درب های اتوماتیک جلوه ای زیبا به محیط می دهند که می تواند تأثیر مطلوبی را در مشتریان ایجاد کند. درب های شفاف همچنین موجب می شود نور به میزان زیادی وارد محیط شود و خود نوعی نورپردازی محسوب می گردد.

وقتی می خواهید درب کشویی اتوماتیک را در خانه، دفتر یا مغازه خود نصب کنید، باید انواع مختلف درب ها و ویژگی های هر یک را بررسی کنید. طرح ها و رنگ های زیادی از درب های اتوماتیک در بازار موجود هستند. درب ها از مواد مختلفی ساخته شده اند و هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. بنابراین قبل از تصمیم گیری نهایی باید تمام گزینه ها را به دقت بررسی کنید. حتی می توانید بسیاری از وب سایت ها را به صورت آنلاین بررسی کنید تا از اطلاعات بیشتر در مورد درب های کشویی، ویژگی های موجود و دامنه قیمت ها مطلع شوید.

استفاده از شیشه بالکن راه حلی مناسب برای زیبا کردن نمای ساختمان

دیگر دوره اینکه برای پوشش و تزیین بالکن خود از نرده های چوبی، گیاهان، پرده ها و… استفاده کنید به پایان رسیده است. آدمی هر روزه بیشتر به زیباسازی و مدرن کردن محل زندگی خود می اندیشد. استفاده از شیشه بالکن و نرده بالکن هم از نظر درونی ساختمان بسیار پر کاربرد است و هم از لحاظ نمای خارجی ساختمان ظاهری زیبا را برای منزل ایجاد می کند که خود نوعی افزایش ارزش ملکی محسوب می شود. با نصب شیشه بالکن هنگامی که درون بالکن خود هستید نمای بیرونی را به وضوح و بدون هیچگونه مانع به راحتی می توانید ببینید. اگر شیشه بالکن فریملس را نصب کنید، در بیرون از ساختمان نمایی یکدست دیده می شود که با انعکاس نور بسیار جذاب خواهد بود. یکی از ایده آل هایی که افراد در ایجاد نما برای ساختمان خود مد نظر دارند این است که نماهای مختلف ساختمان با هم مطابقت داشته باشند.

با توجه به شیشه های رنگی مختلفی که امروزه در صنعت ساخت شیشه تولید می شود و در بازار وجود دارد، می توانید رنگ شیشه بالکن مورد نظر خود را که نصب کرده اید به گونه ای سفارش دهید که با نماهای دیگر به کار رفته در ساختمان همخوانی داشته باشد. در هر صورت اگر شیک بودن شیشه بالکن اولویت اصلی شما است، استفاده از شیشه بالکن ثابت فریملس گزینه ای بسیار ایده آل است که همتایی ندارد.

پارتیشن شیشه ای، تقسیم کننده ای مناسب برای مکان های مختلف

پارتیشن بندی شیشه ای نسبت به سایر موارد مشابه، محبوب تر است؛ زیرا باعث ایجاد احساس گشودگی و به عبارتی توهم افزایش فضا می شود. پارتیشن های شیشه ای در انواع تک یا دوجداره، به صورت ثابت، متحرک و …. وجود دارند. این دیواره های بزرگ شیشه ای عایق بسیار خوب نسبت به سر و صدا و اتلاف انرژی هستند. مهم ترین ویژگی این دیواره ها این است که نسبت به آتش سوزی بسیار مقاوم هستند و در صورت بروز آتش سوزی خسارت کمتری به محیط کاری شما وارد می شود. علاوه بر اینکه پارتیشن های شیشه ای به صورت قاب دار یا فریملس هستند، می توان آن را در قاب های با جنس های مختلف و رنگ های متنوع نیز مطابق با سلیقه مشتریان عزیز طراحی کرد.

می توانید به شیشه طرح های گرافیکی زیبا در انواع مات و شفاف اضافه کنید. برخی افراد مایل هستند که پارتیشن شیشه ای آن ها تماما از شیشه ساخته نشود. برای این عزیزان نیز ما می توانیم حتی پارتیشن هایی را ارائه دهیم که تا نیمه شیشه در آن ها به کار رفته است. این کار اغلب برای راهروها و دالان ها کاربرد بسیار دارد.

نصب پارتیشن بندی شیشه ای برای دفتر بسیار آسان و به صرفه است. به این معنی که برای نصب آن حداقل میزان اختلال در کار و فعالیت شما ایجاد خواهد شد. مهم تر اینکه برخی از سیستم های پارتیشن شیشه ای دفتر قابل تخریب هستند و می توان آن ها را به راحتی حذف کرد و به گونه ای جدید طراحی دفتر را انجام داد. بنابراین با استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای به سادگی می توان نیازهای تغییر یافته در فضای دفتر شما را برآورده کرد.

انواع درب های اتوماتیک و اجزای تشکیل دهنده آن ها

درب های اتوماتیک بنابر ویژگی های خوبی که دارند امروزه در اکثر مکان ها با کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. از این درب ها می توان در مکان های امنیتی همچون نیروگاه های اتمی، مناطق نظامی و …. استفاده کرد. همانطور که می دانید این درب ها در مکان های رفاهی همچون فروشگاه ها، هتل ها و…. و مکان های صنعتی همچون کارخانه ها و آزمایشگاه ها نیز به طور موثر استفاده می شوند. این درب ها بر حسب عملکردی که دارند به سه نوع پنوماتیکی، الکترومکانیک و هیدرولیکی دسته بندی می شوند. اجزایی که در این درب های اتوماتیک به کار برده می شوند عبارتند از قفل برقی و مکانیکی درب، پایه برقی درب، مولد درب، مرکز کنترل و….

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *