اخبار 1271 روز پیش
بدون دیدگاه

سریال “فوق لیسانسه‌ها” ادامه دارد؟

تهیه‌کننده “فوق لیسانسه‌ها به پاسخی درباره احتمال ادامه پیدا کردن این سریال واکنش نشان داد.

ایران آرت: روند سری‌سازی سریالی از برخی تولیدات محبوب و پراقبال تلویزیون در چند سال اخیر با جدیت بیشتری دنبال می‌شود و در این بین برخی مجموعه‌ها مثل “پایتخت”، “بچه مهندس”، “از سرنوشت” و البته “لیسانسه‌ها” (فوق‌لیسانسه‌ها) طرفداران بیشتری داشته است.

سریال اخیر یعنی دستپخت سروش صحت که در سه سری قبل به تهیه‌کنندگی رضا جودی به مرحله تولید و پخش رسید، قرار بود همچنان ادامه یابد اما برخی خبرها حکایت از این دارد که ساخت آن به کلی منتفی شده است.

حتی سری سوم آن یعنی “فوق لیسانسه‌ها” که از ابتدا قرار بود در ۴۰ قسمت به روی آنتن برود، به دلایلی پخش آن در قسمت ۳۰ به تاریخ ۱۶ آذر ۹۸ تمام شد. هرچند کمی بعدتر رسانه ملی اعلام کرد که ۱۰ قسمت باقی‌مانده را با ۱۰ قسمت جدید دیگر از دی‌ماه همان سال جلوی دوربین خواهد برد اما تاکنون خبری در این‌باره داده و یا شنیده نشد.

پرونده تولید یا ادامه سریال کاملا بسته شده است

با این حال رضا جودی، تهیه‌کننده این سریال در گفتگو با خبرنگار آنا اعلام کرد؛ ادامه ساخت پروژه “فوق‌لیسانسه‌ها” به کلی کنسل و منتفی شده است.

وی ادامه داد: درواقع همان سال گذشته صداوسیما به ما اعلام کرد که هرچه از قسمت‌های ضبط‌شده سریال باقی مانده است را برای پخش به آنان بدهیم. ما هم هرچه داشتیم را به شبکه تحویل دادیم.

جودی تأکید کرد: بنابراین قرار نیست این سریال دیگر ساخته شود. پرونده تولید و یا ادامه آن نیز کاملا تمام و بسته شده است.

بازیگرانی که نمی‌آیند

به گزارش آنا، سریال “لیسانسه‌ها” به تهیه‌کنندگی رضا جودی و کارگردانی سروش صحت با همین نام در دو فصل به تولید رسید و از شبکه سه سیما پخش شد. فصل سوم آن نیز با نام “فوق لیسانسه‌ها” پاییز ۹۸ در کنداکتور سیما قرار گرفت که البته بدون پایان‌بندی مشخصی نیمه‌کاره ماند و بدین ترتیب ساخت آن از دستور کار تلویزیون خارج شده است.

هرچند بی‌رغبتی برخی بازیگران آن از جمله هوتن شکیبا و پرکاری او در سینما باعث شده که خود به خود ادامه ساخت حتی قسمت‌های سری سوم آن نیز به راحتی امکان پذیر نباشد.

در این سریال سه گانه بازیگرانی همچون هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، بیژن بنفشه خواه، عزت‌الله مهرآوران، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی‌پور، متین ستوده، افشین سنگ‌چاپ، فرخنده فرمانی‌زاده، پریسا مقتدی، مریم سرمدی، حسن نوری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، آیدا نامجو، عرفان‌ برزین و رویا میرعلمی، سام‌نوری، علی آش مند، ایمان خیراندیش، شیما جهانگیری، شیما بخشنده، محمدمهدی علامه‌زاده و … بازی کرده بودند.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *