اخبار 1314 روز پیش
بدون دیدگاه

سلنا گومز راز عشق‌های نافرجامش را فاش کرد

ایران آرت: سلنا گومز در اعتراف بی‌سابقه گفت که همه کسانی که نامزد او بودند و می‌خواستند با او ازدواج کنند بعد از گذشت مدت زمانی از آشنایی به این نتیجه می‌رسیدند که سلنا دیوانه است و حالت طبیعی ندارد.

سلنا در حالی این اعتراف را می‌کند که مدتی است از جاستین‌بیبر و سپس از ویکند جدا شده‌است. او در یک گفتکو با گریمور نیکی‌توتوریالز گفت: جاستین و ویکند فکر می‌کردند من دیوانه‌ام.

سلنا که به تازگی وارد عرصه آرایش و گریم شده در این گفتگو گفت: “همه دوستان سابقم فکر می‌کردند من دیوانه‌ام، البته من اهمیتی نمی‌دهم.” سلنا این را می‌گوید و می‌خندد.

سلنا گومز تاکنون دو رابطه جدی داشته که کم مانده بود به ازدواج ختم بشود، یکی از جنجالی‌ترین‌ آنها نامزدی رمانتیک با جاستین بیبر بود که در سال ۲۰۱۰ شروع شد، بعد به جدایی ختم شد و دوباره در سال ۲۰۱۴ با یکدیگر آشتی کردند که آن بازگشت هم طولی نکشید و خیلی زود به پایان رسید.

اما دومین موردی که آن هم کم مانده بود به ازدواج بینجامد ویکند بود که همین چند وقت پیش هم به ارتباطش با بلا حدید پایان داد و علت جدایی جدول کاری متداخل توصیف شد. در همان وقت هم جاستین بیبر با هایلی بالدوین ازدواج کرد بدین ترتیب سلنا در تنهایی شاهد ازدواج دو نامزد سابقش بود.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *