اخبار 1299 روز پیش
بدون دیدگاه

افشاگری خانم بازیگر علیه بازیگران هندی/ ۹۹ درصد ستاره‌‌ها مواد مخدر مصرف می‌کنند

بازیگر مشهور اهل هند مدعی شد که مواد مخدر همانند آب و نوشیدنی در پارتی‌های بالیوود سرو می‌شود و اهالی صنعت، تازه واردین را از همان بدو ورود با مواد مخدر آشنا می‌کنند.

پرونده خودکشی سوشانت سینگ راجپوت به داغ‌ترین موضوع رسانه‌ای اخبار سلبریتی‌های هند تبدیل شده و هر روز دریچه‌ی تازه‌ای رو به این پرونده باز می‌شود. روز گذشته پلیس CBI بعد از چند هفته تفحص اعلام کرد که ظن و تردیدهای موجود پیرامون احتمال به قتل رسیده شدن سوشانت اثبات نشد و مرگ او یک خودکشی بوده است البته پرونده هنوز بسته نشده است.

طی بررسی‌های مجددی که در پرونده سوشانت سینگ انجام شد مشخص شد که این بازیگر اعتیاد به مواد مخدر داشته و کانگانا رانات بازیگر با جسارت و البته پرحاشیه بالیوود در کمال تعجب همه‌ی اهالی صنعت سینمای هند ادعاهای تازه‌ای را در این رابطه مطرح کرده است. کانگانا بعد از مرگ سوشانت سینگ با جدیت تمام علیه مسائلی همچون باندبازی و وجود مافیا در بالیوود صحبت کرده و با صراحت به مقابله با برخی چهره‌های مطرح سینما همچون کارن جوهر پرداخته است و تازه‌ترین گفته‌های او به اعتیاد و فساد اخلاقی در میان سوپراستارها مربوط می‌شود.

بنابر نوشته مجله کولاک، کانگانا رانات مدعی شده که ۹۹ درصد ستاره‌های بالیوود به مواد مخدر خصوصا کوکائین اعتیاد دارند. رانات اخیرا در مصاحبه‌ی اظهار داشته که مواد مخدر همانند آب و نوشیدنی در پارتی‌های بالیوود سرو می‌شود و اهالی صنعت، تازه واردین را از همان بدو ورود با مواد مخدر آشنا می‌کنند. رانات به صراحت نام چند بازیگر مطرح را به زبان آورده است و خواسته که از رنبیر کاپور، رنویر سینگ و ویکی کوشال تست اعتیاد بگیرند تا اگر حرف‌های او واقعا درست نیستند پاک بودن آنها اثبت شود. او معتقد است دولت هند به طور جدی باید به این مسئله ورود کند و اقدامی انجام دهد و او اعلام آمادگی برای هرگون همکاری در این راستا با دولت کرده است.

این بازیگر مطرح که برنده جایزه ملی هند هم هست می‌گوید: “مصرف مواد مخدر برای ستاره‌های بالیوود امری عادمی و رایج است و تازه واردها هم خیلی زود شروع به مصرف می‌کنند. فروشندگان مواد مخدر موادی مانند کوکائین، LSD، اکستازی و غیره در اختیار سلبریتی‌ها می‌گذارند و همسران ستاره‌ها هم پارتی‌ها را میزبانی می‌کنند و همه اقدامات تهیه مواد به شکلی قاعده‌مند انجام می‌شود و درکل محیط متفاوتی است. شما در این پارتی‌ها با افرادی مواجه می‌شوید که فقط مواد مصرف کرده و هرزگی می‌کنند.” وی ادعا می کند که بسیاری از دولت ها به رشد این مافیای مواد مخدر در بالیوود کمک کرده اند.

او در ادامه می گوید: “این افراد ترویج دهنده باندبازی و فامیل بازی هستند، بسیاری از آنها از کودکی مواد مصرف کرده و بعدا بازیگر یا کارگردان شده‌اند. این بازیگران که من با یکی از آنها مدتی رابطه داشتم وقتی وارد یک جا می‌شوند اول از مشروبات الکلی شروع می‌کنند و بعد سراغ مواد می‌روند. فساد اخلاقی آنها غیر قابل وصف است. من دیده‌ام که در این مهمانی‌ها اوضاع چقدر تحت تاثیر مواد مخدر اسف‌بار و غیرقابل کنترل است.”

این بازیگر مطرح می‌گوید حتی سیاستمداران و مقامات رسمی سیاسی هم چشم‌هایشان را به روی این حقایق موجود در بالیوود بسته‌اند. وی گفت که بازیگران برای سیاستمداران فعالیت می کنند و به همین دلیل این مسائل و مصرف مواد مخدر در میان ستاره‌ها توسط دولت نادیده گرفته می شود. رانات می‌گوید وقتی پارتی‌های بالیوودی برگزار می‌شود یک سری افراد مشخص که از این داستان‌ها حمایت می‌کنند به این مهمانی‌ها دعوت می‌شوند و آنها عمدتا افرادی هستند که رستوران و کلاب دارند.

او در ادامه می‌گوید وقتی تازه وارد صنعت سینما شده بود یک بازیگر شناخته شده به او مواد مخدر خورانده بود (در نوشیدنی او مواد مخدر ریخته بود) و از او سوءاستفاده کرده بود و مدتی این تجربه تلخ همراه او بوده است.

رانات در ادامه گفتگوی خود یک مراسم سینمایی را روایت می‌کند که به چشم خود دیده بود یک ستاره بزرگ بالیوود همراه همسرش آزادانه پشت صحنه فیلمبرداری یک کار مواد مخدر مصرف می‌کردند و آنجا اولین باری بود که دنیای کثیف مواد مخدر در بالیوود را می‌دید. بعدا با یک ستاره بزرگ سینما وارد رابطه شد که یک بار این ستاره به خاطر اوردوز کردن در بیمارستان بستری شد درحالیکه این ستاره و خانواده‌ای تلاش داشتند مرا از این مسئله دور نگه دارند. او معتقد است بالیوود مانند مافیا یا یک دنیای زیرزمینی عمل می کند و اگر کسی به اداره پلیس برود و طلب کمک کند با او آرم بیمار روانی زده می شود و یا حتی به قتل می‌رسد.

رانات می‌گوید اگر او الان که در حال افشا کردن این مسائل است در بمبئی بود حتما او را به قتل می‌رساندند و خیلی‌ها الان به من برچسب بیمار دوقطبی می‌زنند.. او از ابتدای اعمال قرنطینه در کشور هند در خانه ویلایی‌اش در منالی به سر می‌برد. او معتقد است اگر کار دشمنانش را تمام نکند آنها کار او را تمام خواهند کرد به همین خاطر در این مسیر دست بردار نخواهد بود. خیلی از چهره‌ها در مقابل این اظهارات جنجالی رانات سکوت کرده‌اند اما برخی در مقابل حرفهای او واکنش نشان داده‌اند.

راوینا تاندون بازیگر کهنه کار بالیوود در واکنش به این حرف رانات که ۹۹ درصد ستاره‌های بالیوود را معتاد خطاب کرده گفت: ” در سطح جهانی ۹۹ درصد قضات، سیاستمداران، مقامات رسمی، پلیس‌ها فاسد هستند. این گفته نمی‌تواند یک توصیف کلی درمورد همگان باشد. مردم باهوش هستند و می‌توان فرق خوب را از بد بفهمند. چند سیب خراب نمی‌تواند همه سیب‌های داخل سبد را خراب کند. درست همانند افراد در صنعت سینمای ما که هم خوب در آن هست و هم بد.” رام گوپال ورما فیلمساز مطرح هند هم خیلی متعجب است که چرا اهالی صنعت بالیوود در برابر این گفته رانات سکوت کرده‌اند و در پستی چنین توئیت زده است: “اگرچه من هم به همین سینما تعلق دارم اما گیج شدم… و سکوت آنها (ستاره ها) برچسب خوردن عناوین متجاوز ، قاتل، مافیا و غیره را به آنها تائید می‌کند.”

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *