اخبار 1305 روز پیش
بدون دیدگاه

همسر کیم کارداشیان در آستانه یک جریمه سنگین

شرکت مای‌چنل مدعی است که کانیه وست فناوری آن‌ها برای فروش کالاهای تجاری را کپی‌برداری کرده است، از او شکایت کرده و خواهان ۲۰ میلیون دلار غرامت است. مای‌چنل مدعی است که قبل از به هم خوردن گفت‌وگوها، این خواننده رپ قول سرمایه‌گذاری و شراکت به آنان داده بود.

به گزارش ایران‌آرت، طبق شکایت‌نامه‌ای که در اختیار تی‌ام‌زد قرار گرفته و پیچ‌فورک تایید کرده است، مای‌چنل ادعا می‌کند که وست قول داده بود ۱۰ میلیون دلار در آن شرکت سرمایه‌گذاری کند، اما سپس از شراکت امتناع کرد و از فناوری تجارت ویدیویی آن‌ها کپی‌برداری کرد.

به نقل از ایندیپندنت، موسسان مای‌چنل می‌گویند بعد از شکست مذاکرات با وست متوجه شدند که در ویدیوهای “ساندی سرویس” وست از فناوری آن‌ها برای فروش کالا استفاده می‌کنند. ساندی سرویس برنامه‌ای هفتگی است که این موسیقی‌دان اجرا می‌کند.

طبق این شکایت‌نامه، مای‌چنل یک طلب ۷ میلیون‌دلاری دیگر هم بابت کاری که قبلاً برای نام تجاری وست به نام پوشاک ییزی انجام داده بود، دارد و آن را نیز هنوز دریافت نکرده است.

این شرکت همچنین ادعا می‌کند به درخواست وست دفاتر مرکزی‌اش را از پنسیلوانیا به کالیفرنیا و سپس به ایلینویز انتقال داده است.

طبق شکایت‌نامه، این موسیقی‌دان در جلسات بازرگانی نیز نام تجاری فناوری آن‌ها را به “ییزی تک” تغییر داده است و “طرح‌های مای‌چنل را به عنوان طر‌ح‌های خودش” معرفی کرده است.

مای‌چنل معتقد است که وعده وست برای سرمایه‌گذاری و شراکت نیز بخشی از نقشه بزرگ‌‌تر او برای کپی کردن فناوری محرمانه این شرکت بوده است.

این شرکت خواستار برگزاری محاکمه با حضور هیئت منصفه و دریافت ۲۰ میلیون دلار غرامت است.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *