اخبار 1345 روز پیش
بدون دیدگاه

صعود دراماتیک پاری سن ژرمن/ گاسپرینی: ما به شوک امباپه باختیم!

پاری سن ژرمن در دیدار مقابل آتالانتا در شرایطی که تا دقیقه ۹۰ شکست خور در شب اول از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن و آتالانتا به مصاف هم رفتند که تیم پاریسی دو بر یک به پیروزی دست یافت.

در این بازی ابتدا پاسالیچ در دقیقه ۲۶ برای آتالانتا گلزنی کرد و این گل تا دقیقه ۹۰ پابرجا بود اما در نهایت پاری سن ژرمن در دقایق ۹۰ و ۳+۹۰ توسط مارکینوش و چوپوموتینگ به گل رسید تا شاگردان توماس توخل به بردی دراماتیک دست یابند.

آتالانتا ایتالیا هم که خود را به عنوان پدیده مسابقات معرفی کرده بود در نهایت در ۳ دقیقه پایانی قافیه را باخت تا شاگردان گاسپرینی شکست تلخی را تجربه کنند و حذف شوند.

پاری سن ژرمن با این برد راهی نیمه نهایی شد و باید با برنده لایپزیگ و اتلتیکو مادرید بازی کند.

توخل: شانس آوردیم اما لایق صعود بودیم!

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن تیمش را لایق صعود مقابل آتالانتا توصیف می کند.

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,لیگ قهرمانان اروپا
پاری سن ژرمن تا ثانیه های پایانی فاصله ای تا شکست مقابل آتالانتا و حذف از لیگ قهرمانان نداشت، اما در دقایق آخر معجزه ای رخ داد و آنها با زدن دو گل به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کردند. توماس توخل مدعی شد آنها این روز را فراموش نمی کنند و علیرغم خوش شانسی، پی اس جی لایق صعود به نیمه نهایی بوده است.

توماس توخل گفت: “امروز پنجاهمین سالگرد تاسیس باشگاه بود، بنابراین دیدار مانند این در چنین مناسبت تاریخی و قهرمانی در این فصل و حالا حضور در نیمه نهایی … ما مطمئنا این روز را فراموش نخواهیم کرد. من هرگز احساس نمی کردم که در نهایت به هدف مان نخواهیم رسید.

من حتی به دستیارانم بعد از گل اول گفتم مطمئن هستم که بلافاصله به گل دوم هم می رسیم. ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم و صلاحیت حضور در مرحله نیمه نهایی را داشته و سزاوار این موفقیت بودیم. به طور طبیعی کمی شانس هم آوردیم، اما اگر کل بازی را تماشا می کردید متوجه می شوید ما سزاوار صعود بودیم.

نیمه دوم کنترل کامل بر جریان بازی داشتیم، ریتم خود را پیدا کردیم و بازیکنانی که از روی نیمکت به زمین آمدند استثنایی عمل کرده و سرنوشت بازی را رقم زدند. ما به بازیکنان خود اعتماد داریم، بازی کردن بدون مارکو وراتی کار بسیار سختی است، اما نمی توانیم فقط منتظر پاس های او بمانیم. ما به بازیکنانی نیاز داشتیم که بتوانند با و بدون توپ دونده ظاهر شوند و این ویژگی ها من را به سمت اندره هررا بیشتر از پاراداس سوق داد.”

گاسپرینی: ما به شوک امباپه باختیم!

گاسپرینی می‌گوید که در لیگ قهرمانان اروپا جزییات کوچک نتیجه را مشخص می‌کنند و اتالانتا نیز به همین جزییات بازی را باخت.

به گزارش ورزش سه، جان پیرو گاسپرینی سرمربی تیم آتلانتا درباره دیدار با پی اس جی و حذف تلخ تیمش گفت: یک ناامیدی بزرگ و پشیمانی بزرگ برایمان به جا مانده. به نظر می‌رسید می‌توانیم کارمان را انجام دهیم و این می‌تواند گام بزرگی برایمان باشد. از این لیگ قهرمانان یک پیشرفت و بازی جلوی بزرگان اروپا به جا می‌ماند، فقط میتوانم از بازیکنان تشکر کنم. اصلا به نظر می‌رسید چیزی که میخواهیم عملی می‌شود اما وقتی جلوی بازیکنان بزرگ دنیا در این سطح از تکنیک و آمادگی بازی می‌کنی یک مقدار سخت می‌شود و شوکی که امباپه به بازی وارد کرد هم تعیین کننده بود.

گاسپرینی با اشاره به این دیدار عنوان کرد: ما تمام کاری که می‌خواستیم انجام دهیم را کردیم تا نفر به نفر با منچسترسیتی مقابله کنیم اما بیش از این خیلی سخت بود. مشکلی که داشتیم این بود که ایلیشیچ را باید با بازیکنانی مثل پاسالیچ و مالینووسکی جایگزین می‌کردیم. لیگ قهرمانان یک رقابت خاص است و رقابتی است که جزئیات ریز خیلی تاثیرگذارند و دقیقا همین جزییات نتیجه را تعیین می‌کنند و بالانس را به هم می‌زنند.

او در پایان راجع به هواداران آتلانتا گفت: جاهایی که ما قوی و آماده بودیم مثل چند ضدحمله که داشتیم میتوانستیم قوی تر کار کنیم. بیرون استادیوم طرفداران زیادی از اتالانتا و مردم برگامو هستند، آن ها همچنان باید جشن بگیرند چون عضوی از تیمی هستند که دیدید؛ تیمی که تمام وجود و علاقه اش را برای طرفداران گذاشت. سال بعد بازی ها را بهتر شروع خواهیم کرد، یعنی شاید در بازی بهتر کار کنیم اما در نتیجه، باید بگویم یک مقدار پیچیده است. شاید هم بتوانیم از اسکودتو حرف بزنیم.ده بود در نهایت پیروز شد.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *