فرشید طالبی
اخبار 2075 روز پیش
بدون دیدگاه

عکس|کار جالب و خیرخواهانه گلادیاتور سابق تراختور

روز گذشته-دوم شهریور- سالگرد تولد فرشید طالبی بود.

به گزارش تماشاگرآنلاین فرشید طالبی تنها یک فصل در تراکتورسازی بازی کرد اما در همان یک فصل هم در بین طرفداران تراکتور به محبوبیتی زیاد دست یافت.

فرشید طالبی

تراکتوری ها بازی متعصبانه فرشید طالبی را ستایش می کردند به نحوی که در ورزشگاه یادگار امام او را با القابی چون طالبی فداکار و طالبی گلادیاتور تشویق می کردند.

فرشید طالبی به خصوص در بازی تراکتور مجید جلالی با پرسپولیس علی دایی خوش درخشید و با وجود این که سرش به شدت شکست و چندین بخیه خورد اما در زمین ماند و در نهایت به عنوان بهترین بازیکن آن بازی معروف برگزیده شد.

از آن بازی بود که او توانست خود را در بین طرفداران تراکتور جا کند و محبوب آنها شود.

او روز گذشته مراسم تولدش را در یکی از آسایشگاه های سالمندان شیراز برگزار کرد و سه ساعت تمام با آنها بود به آنها روحیه ای دوچندان بخشید.

فرشید طالبی تقدیر فرشید طالبی از پرسنل و کارکنان یک آسایشگاه سالمندان در شیراز

طالبی به مناسبت همین مساله تصاویر و متنی در اینستاگرامش منتشر کرده که در ادامه می خوانید.

«صفحه دیگری از کتاب زندگیم ورق خورد صفحه ای که به دست قلم روزگار به نگارش در آمد.انسان های بسیاری خط به خط این کتاب را به خود اختصاص دادندکسانی که با منش و معرفت و صداقتشان زیباترین کلمات را در کتاب زندگیم به نگارش در آوردند و صد افسوس کسانی هم بودند که خاطراتی نه‌ چندان خوشایند را برایم رقم زدند….
ورق به ورق این کتاب را بسیار دوست دارم چرا که با تفکر در آن بسیار می آموزم و هم خودم را بهتر می شناسم و هم اطرافیانم.خط به خط این کتاب به من آموخت هر آنچه برای خودم می پسندم برای دیگران هم بپسندم اما انتظار نداشته باشم دیگران هم در قبال من همین گونه رفتار کنند ….
پروردگار را شاکرم که یک سال دیگر به من فرصت داد تا همچنان در این دنیای فانی مشغول آموختن باشم از باید و نباید های زندگیم و امیدوارم آنقدر به من قدرت و صبر عطا کند تا نه در مقابل شیرینی ها و حلاوت های دنیوی مغرور شوم و نه در مقابل زهر ها و تلخی های زندگی یأس و نا امیدی در من رخنه کند. .. تشکر ویژه دارم از❤ پدر و مادرم ❤ (همه وجودم) تنها تکیه گاه امن و همیشگی زندگیم و تمام عزیزانی که در تمام سال ها و لحظات سخت گذشته همدم و همراهم بودن و در عمل صداقت و معرفت و دوستیشان را اثبات کردند که امیدوارم بتوانم گوشه ای از محبت هایشان را به گونه ای شایسته جبران کنم… 🍀پروردگارا را حمد و‌سپاس می گویم که در سال های اخیر توفیق خدمتی هر چند نا قابل به من عطا کرد تا در روز تولدم مهمان دل های پاک و چشمان منتظری باشم که در بهزیستی و خانه سالمندان کمترین محبت را با شوقی وصف نشدنی پاسخگو هستند و با وجود بی مهری هایی که دیدند در مقابل ذره ای توجه چشمانشان مملو از شادی می شود….🍀
سپاسگزارم از تمام کسانی که بانی این خدمتگزاری برای من بودند و این لحظات خاطره ا نگیز و زیبا را برایم رقم زدند …
در روز تولدم از خداوند خواستارم 🤲
چنان قدرتی نصیبم کند که همواره صدای مظلوم در مقابل ظالم باشم حتی اگر موقعیتم در خطر باشد.
اگر روزیم را زیاد می کند توفیق خدمتگزاریم را هم دو چندان کند…
امیدوارم رنگ و لعاب این دنیا ما را اسیر و حریص خود نکند چرا که این اسارت باعث و بانی ذلت است… برای تمام هم میهنانم در این روز های سخت معجزه ای آرزو می کنم که سرزمینمان را غرق شادی و غرور ابدی کند….
دوستدارشما

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *