اخبار 1935 روز پیش
بدون دیدگاه

خبری بد برای تراکتوری ها

مهاجم اسکاتلندی تیم فوتبال تراکتورسازی که به مرخصی رفت اما ناپدید شد دیگر قصد ندارد به تبریز برگردد و جالب آنجاست که قوانین هم به سود اوست.

آنتونی استوکس و لی اروین، دو مهاجم ایرلندی و اسکاتلندی تراکتورسازی برخلاف اکثر بازیکنان خارجی تاریخ لیگ برتر،‌ عملکرد فوق‌العاده‌ای در تیم تبریزی داشتند و همین موضوع باعث محبوبیت فراوان این دو میان هواداران تراکتورسازی شده است.

استوکس و اروین که به بازیکنان تأثیرگذار تراکتورسازی در لیگ تبدیل شده بودند، پس از عملکرد درخشان مقابل ذوب‌آهن در هفته دوازدهم لیگ برتر، با اجازه کادرفنی به مرخصی چهار روزه رفتند اما برخلاف انتظار، استوکس پس از نزدیک به 10 روز غیبت به ایران بازگشت و از اروین هم هنوز خبر خاصی در دست نیست.

استوکس برگشت اما مقابل پرسپولیس بازی نکرد، چون تراکتورسازی به دلیل بی‌انضباطی او را تنبیه کرده بود. درباره لی هری اروین اما گفته می‌شود دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارد و به همین دلیل مسئولان باشگاه تراکتورسازی قصد دارند از این بازیکن به فیفا شکایت کنند.

در قوانین فیفا بندی به سود بازیکنان وجود دارد که به آن‌ها اجازه می‌دهد قرارداد خود را یک‌طرفه فسخ کنند. این بند شامل حال بازیکنانی می‌شود که 2 ماه حقوق نگرفته باشند. این بازیکنان 2 ماه و 10 روز بعد از دریافت آخرین حقوق می‌توانند به فیفا شکایت و قراردادشان را فسخ کنند. گویا اروین هم با استناد به همین بند و البته تبصره‌هایی که در قراردادش وجود دارد مایل به ادامه حضور در تراکتورسازی نیست و این موضوع را به اطلاع مسئولان این باشگاه نیز رسانده است.

به گزارش جی پلاس؛ با این وضعیت باید دید قرارداد اروین و باشگاه تراکتورسازی چطور تنظیم شده و آیا باشگاه تبریزی می‌تواند با شکایت به فیفا، این بازیکن 24 ساله اسکاتلندی را محکوم کند یا نه؟ لی اروین سال‌ها در اسکاتلند بازی کرده و به نظر نمی‌رسد بی‌گدار به آب بزند. او قطعا اسنادی برای دفاع از خود دارد و همین مسئله باعث شده تا او به تبریز برنگردد و همچنان تعطیلات خود را سپری کند.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *