اخبار 2391 روز پیش
بدون دیدگاه

مهسا من را به خانه اش برد و از کار شیطانی مان فیلم سیاه گرفت

یک زن و دو مرد که با تهیه فیلم سیاه نقشه اخاذی از مردی ثروتمند را کشیده بودند، از سوی پلیس شیراز دستگیر شدند.

رکنا:چندی پیش مردی میلیاردر با مراجعه به یکی از کلانتری‌های شیراز از یک زن و دو مرد به اتهام اخاذی میلیاردی و تهیه فیلم سیاه شکایت کرد. او گفت: «مدتی قبل با دختری جوان به نام مهسا آشنا شدم و به پیشنهاد او به خانه‌ای در یکی از محله‌های شیراز رفتیم. چند روز بعد، دو مرد مرا ربودند و مدعی شدند از لحظه ارتباطم با دختر جوان فیلم گرفته‌اند و اگر چند میلیارد تومان به آنها ندهم، فیلم را به خانواده‌ام نشان می‌دهند و آبرویم را می‌برند. آنها مرا آزاد کردند تا مبلغ درخواستی‌شان را تهیه کنم؛ اما من به پلیس Police مراجعه کردم.»

با ثبت این شکایت، تیمی از ماموران وارد عمل شدند و با استفاده از چهره‌نگاری، یکی از متهمان را دستگیر کردند. مرد جوان در بازجویی‌ها به طراحی نقشه اخاذی از شاکی اعتراف کرد و گفت: «مدتی قبل با دو نفر از دوستانم به نام‌های سعید و رعنا، نقشه اخاذی از مرد ثروتمند را کشیدیم. قرار شد رعنا با شاکی دوست شود و پس از مدتی او را به خانه‌ای بکشاند. ما در آن خانه دوربین مداربسته نصب کرده بودیم تا از لحظه ارتباطشان فیلم بگیریم. وقتی این کار را انجام دادیم، شاکی را ربودیم و با تهدید فیلم، مبلغی میلیاردی درخواست کردیم. قرار بود پول را به حسابمان واریز کند، اما به پلیس شکایت کرد.»
با راهنمایی متهم، سعید و رعنا نیز دستگیر شدند و به جرم Crime خود اعتراف کردند. با تکمیل جزئیات پرونده، متهمان روانه زندان Prison شدند و پرونده‌شان با کیفرخواست تهیه فیلم مستهجن برای اخاذی به دادگاه کیفری شیراز ارسال شد تا در نوبت محاکمه قرار گیرد.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *