اخبار 2418 روز پیش
بدون دیدگاه

عکس | علت بیماری خواننده تیتراژ برنامه تلویزیونی ماه عسل

سینا شعبانخانی، خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان که تیتراژ برنامه تلویزیونی ماه عسل را اجرا کرد،به دلیل بیماری گوارشی در بیمارستان بستری شد.

سینا شعبانخانی

این خواننده روز گذشته بستری شده و آزمایش‌های مورد نیاز را انجام داده است؛ اما هنوز پزشکان معالج او درباره دلیل بیماری و نحوه‌ی گذراندن پروسه درمانی پاسخی نداده‌اند.
سینا شعبانخانی طی یک ماه اخیر به همراه گروه‌اش کنسرت‌هایی را در شهرهای تهران، آبادان، کرمان، شاهرود، لنگرود و کیش روی صحنه برده است.

آنفولانزای معده آنفولانزای معده همان گاستروانتریت ویروسی است هیچ کس بیمار شدن را دوست ندارد به ویژه هنگامی که آن بیماری آنفلوآنزای معده باشد و علائمی مانند ( تب، تهوع، لرز، اسهال و درد به آن اضافه شود و این فکر که ابتلا به ویروس آنفلوآنزای معده ممکن است در داخل باقی بماند احساس ترسناکی پدید می آورد در حالی که هیچ درمانی برای آنفلوانزای معده وجود ندارد راه حل های زیر ممکن است به تسکین علائم سخت این بیماری کمک کند.

اسهال و استفراغ، عفونت معده و روده اغلب به نام “آنفولانزای معده” است. آنفولانزا معده و با آنفولانزا متفاوت است.

آنفولانزا باعث گلو درد، آبریزش بینی، سردرد و درد عمومی می شود این به ندرت باعث مشکلات معده می شود. عفونت های ویروسی معمولا علت گاستروانتریت هستند. باکتری نیز می تواند گاهی اوقات سبب آن شوند.
آنفولانزا معده

آنفلوآنزای معده، یا اسهال و استفراغ، می تواند با تعدادی از ویروس های مختلف که به دستگاه گوارش شما حمله می کند ایجاد شود این ویروس می تواند از مواد غذایی آماده و یا به دلیل بهداشت ضعیف شستن دست انتقال یابد.

مردم با آنفلوآنزای معده اغلب علائم اسهال، تهوع، استفراغ، تب، سردرد و درد عضلات دارند بسته به نوع ویروس در بدن شما، آنفولانزا می تواند از یک تا ۱۰ روز طول بکشد.

عامل آنفولانزا معده یا اسهال و استفراغ ویروس است. ویروس ها شایع ترین روتاویروس یا نوروویروس می باشند. علائم یک تا سه روز پس از قرار گرفتن در معرض ویروس ظاهر می شود. شما مسری هستند قبل از اینکه حتی علائمی داشته باشید.

حتی بعد از بهبود نشانه های بیماری، شما می توانید تا دو هفته مسری باقی بمانید. کودکان می توانند برای یک دوره طولانی پس از آن مسری باقی بمانند. برای برخی از انواع روتاویروس واکسن در دسترس می باشد.

در صورت امکان، از تماس نزدیک با افراد آلوده اجتناب کنید. مواد غذایی را با افراد آلوده به اشتراک نگذارید و بیشتر اوقات دست ها را بشویید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *