روایتی از صبر و حرفه‌ای‌گری در شعبه بانک شهر شیراز/رییسِ«محبوب»
اخبار امروز
بدون دیدگاه

روایتی از صبر و حرفه‌ای‌گری در بانک شهر شیراز شعبه بلوار آزادی/رییسِ«محبوب»

چند روز پیش برای پیگیری وام ۲۱۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن به شعبه بانک شهر در خیابان آزادی شیراز مراجعه کردم.  مسئول تسهیلات-آقای فرهمند-با صبر و حوصله و رفتاری خوش، به تمامی سوالاتم پاسخ دادند و اطلاعات لازم را با دقت در اختیارم قرار دادند.

در میانه گفت‌وگو، ناگهان سر و صدای بلندی توجه همه را جلب کرد. یکی از مراجعان با عصبانیت تمام مشغول مشاجره‌ای یک‌طرفه با کارمند بانک بود. این فرد با لحنی تند و توهین‌آمیز صحبت می‌کرد، در حالی که کارمند بانک با متانت و آرامش تنها سعی در دعوت او به خویشتن‌داری داشت. توهین‌ها و الفاظ ناشایست این مراجعه‌کننده ادامه داشت و فضای شعبه را متشنج کرده بود.

در این میان، رئیس شعبه-آقای یاسر محبوب- وارد ماجرا شد. آنچه بیش از همه توجهم را جلب کرد، آرامش و خونسردی مثال‌زدنی او بود؛ رفتاری که از جوانی در چنین جایگاهی شاید کمتر انتظار می‌رفت. او با مهارت و صبوری، این مراجعه‌کننده عصبانی را آرام کرد و با مدیریت هوشمندانه، مانع از تشدید تنش شد. نکته جالب‌تر اینکه وقتی برخی از مراجعان قصد درگیری با این مراجعه کننده عصبی داشتند و یک مراجعه کننده هم می خواست با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرد اما رئیس شعبه با درایت مانع از این اقدامات شد و با گفت‌وگو، مسئله را ختم به خیر کرد.

این رفتار حرفه‌ای و آرامش در مدیریت بحران، شایسته تقدیر است. چنین برخوردهایی نشان‌دهنده تعهد کارکنان بانک به حفظ احترام و آرامش مراجعان است و تجربه‌ای مثبت از خدمات بانکی را در ذهن ثبت می‌کند. به نظرم، این نوع مدیریت و صبوری در مواجهه با چالش‌ها، ستودنی است.

 
 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *