اخبار 31 روز پیش
بدون دیدگاه

سه برنامه درسی کوتاه مدت در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس تصویب شد

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس از تصویب سه برنامه درسی کوتاه مدت در کمیسیون برنامه ریزی درسی این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس، دکتر شاهرخ جم رئیس واحد استانی با اعلام این خبر افزود: در بیست و سومین جلسه شورای کمیسیون برنامه ریزی واحد استانی سه برنامه جدید درسی کوتاه مدت آزاد سواد رسانه ای ، ایمنی و بهداشت کار ویژه مسئولین ایمنی و اجرا در پروژه های ساختمانی و راه سازی و محلول سازی در گروه‌ های آموزشی فرهنگ و هنر و صنعت که توسط دو مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر شیراز و شرکت تولید لاستیک دنا تدوین شده است، بررسی و کلیات دوره ها به تصویب رسید.
وی با اشاره به اینکه طرح آموزش برای اشتغال دانش آموختگان بیکار دانشگاه ها توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی تدوین و ارائه شده است، افزود: در این طرح بسترسازی مناسبی برای آموزش های مهارتی انجام شده و ضمن پیش بینی الزامات برای دستگاههای اجرایی در جهت همکاری مهارت محور با حوزه آموزش عالی طبق مصوبه هیأت دولت، مشوق هایی برای مشارکت کنندگانی که در اجرای این طرح همکاری می نمایند، در نظر گرفته شده است.

دکتر جم در ادامه گفت: براساس طرح آباد ، دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه‌ها با گذراندن یک یا دو دوره کوتاه مدت مهارتی تخصصی در محیط کار واقعی، می‌توانند توانمندی لازم را برای ورود به بازار کار کسب کنند. رئیس واحد استانی فارس افزود: طرح آباد یکی از طرح های موفق برای کاهش نرخ بیکاری و توسعه اشتغال کشور خواهد بود.
وی در خاتمه گفت: در همین راستا، جلسات متعددی با هدف معرفی طرح آباد با استاندار فارس و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، برگزار کرده‌ایم که رایزنی با سایردستگاه‌های اجرایی مرتبط در این خصوص ادامه دارد.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *