اخبار 75 روز پیش
بدون دیدگاه

برگزاری آئین تقدیر از مدرسان برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس

آیین تقدیر از مدرسان برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس ، در این مراسم با حضور دکتر شاهرخ جم رئیس واحد استانی ، روسا و سرپرستان مراکز آموزش علمی کاربردی استان ، ازمدرسان برتر مراکز آموزش علمی کاربردی استان فارس تجلیل شد.
دکتر جم با گرامیداشت یاد شهید جمهور و شهدای خدمت، ارج نهادن به کارکنان و اعضای زحمت کش و دلسوز دانشگاه جامع علمی کاربردی را مایه افتخار دانست و از دانشگاه،دانشجویان و مدرسان به عنوان سه ضلع اصلی و تاثیرگذار محیط آموزش یاد کرد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس در عین حال مدرسان را محور اصلی این سه ضلع دانست و آنان را تکیه گاه اساسی دانشگاه نامید.
وی با تجلیل از مقام استاد شهید مرتضی مطهری به ذکر جمله ای از این شهید بزرگوار پرداخت و گفت شهید مطهری فرمود من ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت نه اندیشه‌ها را.


رئیس واحد استانی فارس در ادامه با اشاره به در پیش بودن دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره انتخابات اشاره کرد و افزود:حضرت آیت الله خامنه ای در بیاناتشان به مسأله مهم انتخابات اشاره کرده و مردم را نسبت به دقت در انتخاب کاندیداها توجه داده اند.
دکتر جم افزود: رهبر معظم انقلاب در این زمینه می فرمایند همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است البته ممکن است همة تلاش‌ها به نتیجه نرسد؛ اما انتخاب‌کنندگان برای این که گزینش درستی داشته باشند تلاش کنند.
رئیس واحد استانی فارس از جامعه بزرگ دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس خواست تا روز جمعه پانزدهم تیرماه با حضور در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح به وظیفه سیاسی-دینی خود عمل کنند.


گفتنی است در آیین تقدیر از مدرسان برتر مراکز آموزش علمی کاربردی استان، گروه موسیقی دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر فاضل فرهیخته به اجرای برنامه پرداخت و در پایان از دکترحمزه مفاخری، دکتر لیلا حبیبی، دکتر المیرا اسدی فرد، زینب دهخدا و دکتر شهریارمرزبان تجلیل شد.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *