اخبار 1126 روز پیش
بدون دیدگاه

خبرخوش وزیر کار درمورد سهام عدالت، یارانه نقدی و حقوق بازنشستگان

عبدالملکی وزیر کار از تخصیص بودجه به سهام عدالت، یارانه نقدی و حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: زمان‌بندی‌ها و نحوه اجرای طرح تخصیص به سهام عدالت، یارانه نقدی و حقوق بازنشستگان هنوز نهایی نشده است.

ایرنا:مردم منتظر 3 واریزی سهام عدالت و یارانه نقدی، حقوق بازنشستگان باشند. ممکن است برخی خانواده‌ها هر 3 واریزی سهام عدالت و یارانه نقدی، حقوق بازنشستگان را دریافت کنند و ممکن است برخی تنها برخی از این واریزی‌ها نصیبشان شود. عبدالملکی وزیر کار از تخصیص بودجه به سهام عدالت و یارانه نقدی، حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: زمان‌بندی‌ها و نحوه اجرای طرح تخصیص به سهام عدالت، یارانه نقدی و حقوق بازنشستگان هنوز نهایی نشده است.

حجت الله عبدالملکی امروز سه‌شنبه(۳۰ شهریور) در مراسم افتتاح مراکز نوآوری و توسعه تعاون استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، سمنان و گیلان واقع در ساختمان مرکزی نوآوری و توسعه تعاونی ایران( منتا) اظهار داشت: خبرهای مربوط به نحوه تخصیص سهام عدالت ظرف ماه‌های آینده اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دغدغه پرداخت حقوق منظم به بازنشستگان و تامین اجتماعی را داشته ایم، گفت: واریز حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در ۲ روز گذشته و واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از ۲۱ شهریور طبق برنامه شروع شده است.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: افزایش بازدهی شرکت های زیر نظر صندوق های بازنشستگی و پالایش مدیریتی را در این مجموعه ها پیگیری می کنیم.

وی با بیان اینکه سیاست ورود به بورس را دنبال می‌کنیم، گفت: شرکت های زیادی داریم که آمادگی ورود به بورس دارند؛ این موضوع در حال پیگیری است.

عبدالملکی ادامه داد: همچنین درباره شرکت هایی که بورسی نیستند نیز در صدد هستیم تا به کمک سازمان بورس، وارد بازار سرمایه شوند ضمن اینکه محصولات و کالاهایی که بورس پذیر هستند نیز بتوانند کالاهایشان را در بورس کالا عرضه شود.

وی خاطر نشان کرد: در هفته های اخیر مدیریت در این عرصه صورت گرفت و ۷۰ درصد سیمانی که در بورس عرضه شد از تولیدات زیر مجموعه‌های وزارت تعاون بود.

برچسب‌ها:, ,

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *