اخبار 1718 روز پیش
بدون دیدگاه

حمله افراد ناشناس به خودروی نماینده اصفهان

خودروی احمد سالک نماینده مجلس شورای اسلامی مورد سوء قصد ۴ موتور سوار قرار گرفت و راننده وی مجروح شد

حمله افراد ناشناس به خودروی نماینده اصفهان
حسینعلی حاجی دلیگانی عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در این باره گفت: ساعاتی پیش احمد سالک کاشانی، نماینده استان اصفهان مورد سوء قصد چهار موتور سوار قرار گرفت و نهایتاً راننده وی بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا مجروح شد.

وی ادامه داد: احمد سالک کاشانی بعد از ظهر امروز برای شرکت در یک برنامه تلویزیونی در تهران عازم شبکه افق بود که با هجوم ۲ موتور سوار به خودرو خود مواجه شد.

این نماینده مجلس عنوان کرد: در پی این درگیری راننده وی از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و اکنون در بیمارستان امام خمینی تهران تحت مداوا قرار گرفته است.

طبق گزارش اورژانس تهران؛ این حادثه ساعت ۲۰:۳۹ در اثر حمله چهار تن افراد ناشناس به خودرو احمد سالک کاشانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس با کلت کمری رخ داده است.

رضا حبیبی، راننده خودرو نماینده اصفهان و ۴۸ ساله از سمت راست پا در این درگیری مضروب شده است.

در همین رابطه خبرگزاری فارس به سراغ حجت‌الاسلام احمد سالک رفت که وی در بیان جزئیات این حادثه اظهار داشت: شامگاه یکشنبه (23 تیرماه 98) ساعت 20:30 برای ضبط یک برنامه تلویزیونی در محدوده خیابان لبافی‌نژاد حاضر شدم.

وی افزود: زمانی که بنده در آن محل و برای ضبط برنامه حاضر شده بودم مرتب در خیابان‌‌های اطراف لبافی‌نژاد صدای تیراندازی هوایی مشکوک به گوش می‌رسید.

سالک ادامه داد: مجدد پس از ضبط کامل برنامه صدای چندین شلیک در اطراف ساختمان محل ضبط برنامه شنیدیم.

وی بیان کرد: در همان موقع به محل حادثه رفتیم که متوجه شدم محافظم از ناحیه ران پا زخمی شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در حال حاضر شرایط محافظ بنده مساعد است، عنوان کرد: شاهدان عینی این حادثه می‌گویند 2 موتور با 2 سرنشین عاملین این حادثه بوده‌اند که پس از شلیک از محل حادثه متواری شدند.

وی درباره انگیزه عاملین این حادثه نیز بیان کرد که در این رابطه هنوز مورد مستندی در دست نیست و بحث سوء قصد بودن هنوز تأیید نشده است.

رسانه ها با اعلام این خبر به سوء قصد نماینده اشاره داشتند این در حالی است که سالک این مسئله را تایید را رد نکرده است.
سیمرغ

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *