اخبار 592 روز پیش
بدون دیدگاه

کدام بازنشستگان مشمول افزایش حقوق شدند؟

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد:‌ اعمال افزایش و صدور احکام جدید سطوح مختلف بازنشستگان تامین اجتماعی در شهریور ماه انجام می‌شود.

به نقل از اقتصادنیوز، محمدهادی زاهدی‌وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان گفت: با تاکید رئیس‌جمهور اختیارات هیات دولت به وزرای عضو هیات امنای تامین اجتماعی تفویض شد.

براساس چارچوب اختیارات و منابع سازمان تامین اجتماعی وزرای عضو هیات امنای تامین اجتماعی نسبت به بازنگری و پذیرش اصلاح مستمری سایر سطوح بازنشستگان موافقت کردند.

وی گفت: در این خصوص نشست‌هایی با نمایندگان بازنشستگان برگزار شده که این اصلاحیه بر مستمری آنان در کوتاه ترین زمان اعمال شود.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: تصمیم نهایی شده و اجرایی شدن آن نیازمند جلسات کارشناسی است که کلیات آن هفته آینده به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز اعلام کرد:‌ اعمال افزایش و صدور احکام جدید سایر سطوح بازنشستگان تامین اجتماعی در شهریور ماه انجام می‌شود.

این بازنشستگان حقوق دریافت می کنند

همچنین نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۳ مردادماه) مجلس شورای اسلامی با الحاق یک تبصره به ماده ۶ طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوقهای بازنشستگی، موافقت کردند که براساس آن در صورتی که سابقه پرداخت حق بیمه فرد بازنشسته بیشتر از ۵ سال و کمتر از ۱۰ سال باشد، بیمه شده می تواند با پرداخت کسری ماه‌ها و یا سنوات تا ۱۰ سال به نرخ روز از مزایای حقوق و یا مستمری بازنشستگی استفاده نمایند.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *