اخبار 631 روز پیش
بدون دیدگاه

شرکت طراحی وب سایت چه خدماتی را باید به کارفرمایان ارائه دهد؟

شرکت طراحی وب سایت که در زمینه ساخت سایت با وردپرس و یا زبان های دیگر برنامه نویسی فعالیت دارد، باید خدمات متفاوتی را برای مشتریانش در نظر بگیرد تا بتواند سایتی با ویژگی های متعدد بالا بیاورد و به درخشش کسب و کارها کمک کند.

همواره این سوال پرسیده می شود یک شرکت متخصص و متبحر چه خدماتی را برای مشتریانش در نظر می گیرد. همچنین، سوالات زیادی در مورد هزینه طراحی سایت پرسیده می شود که در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این در زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

شرکت طراحی وب سایت

مشاوره

یکی از مهمترن کارهایی که شرکت طراحی وب سایت می تواند انجام دهد ارائه مشاوره برای طراحی سایت است. به طور مثال، تصور کنید شما یک کسب و کار نوپا هستید و می خواهید سایت خود را راه اندازی کنید. بی شک در این مسیر به مشاوره های تخصصی نیاز دارید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای کسب و کار خود بگیرید.

از طرف دیگر، ممکن است کسب و کاری وجود داشته باشد که بخواهد سایت دوم و یا سایت سوم خود را راه اندازی کنید. در این صورت باز نیاز به مشاوره دارد که این سایت دوم با چه هدفی باید بالا بیاید. شرکت های معتبر با مشاوره های تخصصی به کسب و کارها کمک می کنند با دید باز وارد این فضا شوند.

پلن های مختلف

پس از آنکه شرکت طراحی وب سایت مشاوره های تخصصی خود را به کارفرما ارائه داد اکنون نوبت آن می رسد که پلن های مختلف را برای کارفرما طراحی کند. در این مرحله شناخت اهداف کسب و کار اهمیت زیادی دارد و این اطلاعاتی است که در جلسات مشاوره بدست می آید. کارفرما باید پلن ها را در قالب پکیج های متفاوت برنامه ریزی کند تا کسب و کارها بتوانند با توجه به بودجه ای که دارند بهترین پلن را انتخاب کنند. معمولا شرکت های بزرگ پلن های خود را در قالب پکیج های طلایی و نقره ای به کارفرمایان ارائه می دهند.

برنامه اجرایی

پس از انتخاب پلن، نوبت به آن می رسد که شرکت طراحی وب سایت کار اجرایی خود را آغاز کند. در این مرحله شرکت باید پلت فرمی را که از سوی کارفرما تایید شده است به عنوان پلت فرمی اجرایی در نظر گیرد و رویه کار را به صورت مرحله به مرحله در این پلت فرم وارد کند. این موضوع سبب می شود تا کارفرما در جریان تمامی اموری قرار گیرد که در سایت در حال اجرا هستند. زمانی که کارفرما بر تمامی مراحل نظارت دارد حس اطمینان می گیرد و این موضوع ارزش زیادی دارد.

جلسات متعدد

زمانی که برنامه اجرایی شرکت طراحی وب سایت در حال پیشروی است در برخی از مراحل باید جلسات متعددی با کافرما برگزار شود. در این شرایط کارفرما می تواند مواردی را که در ذهن خود دارد پیاده سازی کند و این امر می تواند سبب شود تا در پایان سایتی راه اندازی شود که با نیازهای کسب و کار همخوانی دارد و به راحتی می تواند کاربران زیادی را جذب کند.

آیا ساخت سایت با وردپرس مزایای زیادی دارد؟

ساخت سایت با وردپرس مزایای زیادی را به همراه دارد. اولا باید بدانید وردپرس یک پلت فرم اوپن سورس است و دائما در مسیر به روز رسانی قرار دارد. این امر سبب می شود تا دائما سایت های وردپرسی ارتقا پیدا کنند. ساخت سایت با وردپرس نیاز به زمان کوتاهی دارد و در کوتاهترین زمان ممکن راه اندازی می شود و بر روی اینترنت قابل مشاهده است. همچنین، با توجه به این موضوع که افزونه های متعددی را می توان بر روی وردپرس نصب کرد، این سایت قابلیت های بیشماری دارد.

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

یکی از سوالات پرتکراری که از شرکت طراحی وب سایت پرسیده می شود در این زمینه است که هزینه طراحی سایت چقدر است. بهتر است بدانید هزینه طراحی سایت به عوامل متخلفی از جمله زبان برنامه نویسی بستگی دارد. از طرف دیگر، گرافیک سایت می تواند بر هزینه طراحی سایت اثر بگذارد. هر چقدر گرافیک سایت ویژه تر باشد، به همان اندازه باید هزینه بیشتری پرداخت شود. سایت ها می توانند به صورت اختصاصی و یا معمولی طراحی شوند که سایت های اختصاصی هزینه بالاتری دارند.

کدام شرکت طراحی وب سایت معتبر است؟

تا بدینجا تلاش کردیم به این موضوع بپردازیم که خدمات شرکت طراحی وب سایت شامل چه مواردی می شود. بهتر است بدانید شرکت ها باید خدماتی مانند مشاوره رایگان و تخصصی، ارائه پکیج ها و پلن های مختلف و برنامه ریزی های دقیقی داشته باشند و از مشتریان خود پشتیبانی کنند تا آنها را به هدفشان برسانند.

اگر به دنبال شرکت طراحی سایت متخصص هستید و می خواهید به گسترش فضای کاری خود کمک کنید، می توانید به شرکت ایران سایت (iransite.com) مراجعه کنید. این شرکت اولین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران است و تجربه فراوانی در این زمینه دارد.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *