اخبار 667 روز پیش
بدون دیدگاه

تعرفه و هزینه و مدت زمان اجرای طراحی سایت شرکتی و حرفه ای در سیماگر

تعرفه و هزینه و مدت زمان اجرای طراحی سایت شرکتی و حرفه ای در سیماگر

تعرفه طراحی سایت چقدر است؟

هزینه ی طراحی سایت چقدر است؟ همه ی افراد قبل از طراحی و راه اندازی یک وب سایت به دنبال پاسخ این سوال هستند. طراحی سایت با توجه به پارامترهای گوناگون هزینه ی متفاوتی دارد؟ به همین دلیل نمی توان بدون ارزیابی نوع سایت و نیازهای کارفرما، یک نرخ مشخص برای طراحی سایت در نظر گرفت. به منظور اطلاع از تعرفه سایت پیشنهاد میکنیم حتما با ما از طریق شماره های موجود در تماس باشید.

اگر چه در حال حاضر به دلیل گرانی و تورم ایجاد شده در کشورمان هزینه ی درخواستی برای خدمات مختلف، افزایش قابل ملاحظه ای را تجربه کرده است. با این وجود همکاران و تیم ورک ما در تلاش هستند که هزینه ی بسیار مناسبی را به ما پیشنهاد دهند. با ما میتوانید یک قدم جلو باشید. نگران هزینه ای که برای طراحی سایت پرداخت می کنید نباشید زیرا در کوتاه مدت با توجه به سودی که از طریق وب سایت اختصاصی یا سایت شرکتی نصیب شما خواهد شد میتوانید این هزینه ی پرداختی را جبران کنید. طراحان سایت با توجه به تخصص  خود و سابقه ی کاری که دارند، هزینه ی متفاوتی را برای طراحی سایت پیشنهاد می کنند.

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت حرفه ای ارزان یا سایت رایگان از جمله شعارهای تبلیغاتی رایج است که به احتمال زیاد شما نیز آنها را شنیده اید. در رابطه با این نوع از تبلیغات باید بگوییم که هیچ ارزانی و رایگانی بی دلیل نیست و نخواهد بود. هیچ فردی تجربه و تخصص خود را به صورت رایگان یا در ازای دریافت هزینه کم در اختیار دیگران قرار نمی دهد. اگر هزینه ی بسیار کم برای طراحی سایت از شما درخواست می شود، به احتمال زیاد شما با یک سری از افراد کلاهبردار در ارتباط هستند. متاسفانه سودجویان زیادی هستند که به منظور جلب توجه افراد، هزینه ی بسیار کمتری را برای طراحی سایت پیشنهاد می دهند. آنها از عدم آگاهی افراد استفاده می کنند و از این طریق سود خوبی را به جیب می زنند. به همین دلیل تاکید و توصیه ما آن است که برای طراحی سایت حتما با شرکت های معتبر در تماس باشید راهنمای لازم را به دست آورید.

قیمت طراحی سایت شرکتی و سایت اختصاصی

قیمت طراحی سایت شرکتی و سایت اختصاصی یک مقدار ثابت نیست و با توجه به المان های گوناگون تغییر می کند. وب سایت اختصاصی به دلیل اینکه مطابق با نیازهای کارفرما طراحی می شود و کاملا سفارشی است، معمولا هزینه ی بیشتری را برای ساخت و راه اندازی درخواست می کند. اگر بودجه ی کافی دارید و به دنبال یک وب سایت کاملا سفارش هستید میتوانید این نوع از سایت ها را در اولویت قرار دهید. همکاران ما راهنمای لازم در مورد تعرفه درخواستی برای طراحی سایت اختصاصی و سایت شرکتی را در اختیار شما قرار می دهند.

در بین وب سایت های مختلف معمولا ساخت یک سایت شرکتی کمترین هزینه در بردارد زیرا این نوع از سایت ها به صورت استاتیک طراحی می شوند. همه ی مطالب مورد نیاز یک بار درج می شود. نیازی به تغییر مطالب به صورت پیوسته نیستیم. از طریق دریافت مشاوره ی لازم می توانید برآورد مشخصی از هزینه ی مورد نیاز برای طراحی انواع سایت ها به دست آورید. همکاران ما می توانند متناسب با بودجه ای که شما برای این امر در نظر دارید، توصیه های مفید برای راه اندازی یک سایت مطلوب در اختیارتان قرار دهند.

خدمات طراحی سایت

شرکت سیماگر به عنوان یکی از بهترین و معروف ترین شرکت های فعال در حوزه ی طراحی و سئو وب سایت های مختلف، خدمات طراحی انواع سایت ها را با تعرفه ی بسیار معقول ارائه داده است. ما در تلاش هستیم که هزینه ی مناسبی را به شما پیشنهاد دهیم. رضایت شما، هدف اصلی و اولیه ما است. در کوتاهترین مدت زمان می توانید وب سایت خود را تحویل بگیرید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *