اخبار 865 روز پیش
بدون دیدگاه

وام ۲۰۰ میلیونی با سود صفر!/ وام ۴۸ ساعته بدون ضامن

بانک صادرات بر اساس بخشنامه‌ای که بانک مرکزی ابلاغ کرده است سقف مبلغ وام کارهای اعتباری را از ۵۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش داده است. اما شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیونی بانک صادرت چیست؟

سایت تجارت نیوز نوشت:پیش از این سقف وام بانک صادرات تنها ۵۰ میلیون تومان بود اما حالا بر اساس بخشنامه‌ بانک مرکزی مبلغ این وام به ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.

اما آنگونه که مشخص است وام ۲۰۰ میلیونی بانک صادرات در قالب کارت اعتباری پرداخت می‌شود. به عبارتی کارت اعتباری بانک صادرات، کارتی است که تا سقف معینی به مشتری وام داده می‌شود و مشتری می‌تواند کالا و خدمات مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه‌هایی که دستگاه کارت‌خوان دارند خریداری کنند.

کارمزد صدور این کارت، ۱۰ هزار تومان است و حق اشتراک سالانه آن هم معادل یک درصد اعتبار تخصیص یافته به مشتری است.
شرط خاصی برای دریافت وام ۲۰۰ میلیونی بانک صادرات وجود ندارد. تنها اگر شرایط بازپرداخت از سمت مشتری وجود داشته باشد به متقاضی وام تعلق می‌گیرد.
شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیونی صادرات

_ حداقل سن برای دریافت تسهیلات ۱۸ سال تمام است.

_ هر شخص فقط یک بار می‌تواند در کل شبکه بانکی تا سقف مقرر کارت اعتباری دریافت کند و چنانچه مجددا درخواست تسهیلات کارت اعتباری داشته باشد باید وام قبلی را تسویه کند و تفاوت مانده بدهی فعلی را با سقف مقرر شده دریافت کند.

_ مردان متقاضی وام تا سن ۵۰ سالگی باید کارت پایان خدمت داشته باشند. همچنین کسانی که از خدمت معاف شدند هم باید کارت معافیت دائمی داشته باشند.
_ وام گیرنده و ضامنین باید فاقد تسهیلات معوق و همچنین چک برگشتی باشند.
سود و اقساط وام ۲۰۰ میلیونی

سقف وام کارت اعتباری در حال حاضر ۲۰۰ میلیون تومان و مدت بازپرداخت اقساط آن حداکثر ۶۰ ماه است. میزان اقساط ماهانه این وام پنج میلیون و ۷۸ هزار تومان تعیین شده است.

کسانی که شرایط بازپرداخت تا پنج میلیون تومانت را ندارند می‌توانند مبلغ کمتری از این وام را دریافت کنند.

همچنین مبلغ سود وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات ۱۸ درصد است.
وام ۴۸ ساعته بدون ضامن!

البته جدای از وام ۲۰۰ میلیونی بانک صادرات که در قالب کارت اعتباری به افراد حقیقی پرداخت می‌شود، وام فوری ۲۰۰ میلیونی بدون ضامن و با سود صفر درصد هم در این بانک پرداخت می‌شود. اما پرداخت این وام مشروط به این است که فرد مبلغی پول را در بانک سپرده‌گذاری کند.

به عبارتی وام ۴۸ ساعته بدون ضامن بانک صادرات تنها در شرایطی پرداخت می‌شود که فرد مبلغی را نزد بانک سپرده‌گذاری کند.

سپس بانک ٨٠ درصد مبلغ سپرده‌گذاری شده را به فرد وام می‌دهد. این وام با نرخ سود صفر درصد، با مدت بازپرداخت حداکثر ۶٠ ماهه است و ظرف دو روز به حساب متقاضی واریز می‌شود.
اما شرط مهم این است که فرد اجازه ندارد سپرده خود را ظرف این مدت از بانک خارج کند.

منبع: سایت تجارت نیوز

برچسب‌ها:,

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *