اخبار 2358 روز پیش
بدون دیدگاه

دردسرهای فوتبالیست زن قوی هیکل ایرانی | با اقوام مادرم نامزد بودم اما او نامزدیمان را به هم زد

دردسرهای فوتبالیست زن قوی هیکل ایرانی؛دختر فوتبالیست برای خودش کلی آرزوهای قشنگ داشت اما افرادی سطح پایین و به شدت حقیر زندگی او را از هم پاشیدند. این دختر فوتبالیست در حالی که پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی می کرد ناگهان با دروغ عجیبی درباره خودش روبرو شد، دروغی درباره دو جنسه بودن او.

من سال 90 بود که به مربی تیم ملی فوتبال ایران هم معرفی شدم. خیلی خوشحال بودم. روی ابرها بودم. آرزو داشتم بهترین بازیکن آسیا شوم. در رویاهایم می دیدم که جایزه بهترین بازیکن زن آسیا را می برم. اما دو روز مانده بود بروم تهران برای اردو به من زنگ زدند گفتند نیا. گفتم چرا؟ گفتند با حضورت مخالفت شده. آن روز تا چند ساعت از شدت ناراحتی روی پله های حیاط خانه مان نشستم. اول کلی گریه کردم بعد بی حرکت شدم.

بعد از مربی باشگاه مان چیز وحشتناکی شنیدم. متوجه شدم دلیل خط خوردن من از تیم ملی این بوده که گفته اند من دو جنسه هستم. باورم نمی شد. اصلا سر در نمی آوردم. من که از چیزی خبر نداشتم. حتی عقلم نرسید که می توانم ادعا کنم بیایید آزمایش بدهم. مربی ام مدام من را جلو می انداخت. مرتب به من یاد می داد چکار کنم.

نمی دانم. من خیلی هیکلی و قوی هستم. اما ابدا مشکل آن جوری ندارم. گویا یکی از هم تیمی های من وقتی مورد توجه مربی تیم ملی قرار نگرفت به دیگران گفته این نره غول (منظورش من بودم) باید به تیم ملی دعوت شود آنوقت من نه. بعد به دیگران گفته بود که بعید نیست این از آن دو جنسه های فوتبال باشد. آن یاوه گو را از باشگاه اخراج کردند. الان زن دوم شده و با بدبختی زندگی می کند. خدا بدجوری پس کله اش زد! مدیر و مربی باشگاه از من دلجویی کرد اما من واقعا دلم شکسته بود.

با پسر پسرعموی مادرم نامزد کرده بودم. قرار بود عقد کنیم. از سر سادگی همه چیز را برای این نامرد( نامزدم) تعریف کردم. پس از مدتی او مدام بهانه گرفت و در نهایت عقد را به هم زد. بعد گفته بود من دو جنسه هستم. این را به همه گفت. آبرویم را برد. هستی ام را برد. جوانی ام را نابود کرد. بدبخت شدم. دیوانه شدم. (به شدت گریه می کند) روزی سه بار قرص اعصاب می خوردم. حالا شده بودم دختری که مشکل دارد. آن دروغ زندگی ام و آینده ام را نابود کرد.

منبع:جام جم آنلاین

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *