اخبار 1124 روز پیش
بدون دیدگاه

رئیس شورای شهرستان شیراز دستگیر شد

رئیس شورای شهرستان شیراز و یکی از اعضای شورای شهر داریون بازداشت شدند.

خبرجنوب:در پی اعلام گزارشاتی مبنی بر فساد اقتصادی رئیس شورای شهرستان شیراز و یکی از اعضای شورای شهر داریون رسیدگی به این پرونده دردستور کار قرار گرفت.

در تحقیقات پیرامون این موضوع فاش شد که رئیس شورای شهرستان شیراز ضمن تبانی با افرادی اقدام به ارتشاء کرده است. با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به آن در دستور کار قرار گرفت. در ادامه تحقیقات مشخص شد که این فرد از افرادی مبالغ زیادی رشوه گرفته و پول های زیادی به جیب زده است. در نهایت پس از تکمیل تحقیقات به دستور مقام قضائی نامبرده و یکی از اعضای شورای شهر داریون به اتهام رشوه و ادعای اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی بازداشت شدند.

بر این اساس پرونده آن ها هم اکنون در دادسرای شیراز تحت رسیدگی است و تا کنون چهار فقره رشوه از آن ها کشف شده است. این افراد هم اکنون در بازداشت به سر می برند. گفتنی است، تحقیقات پیرامون این موضوع ادامه دارد.

مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی و اداری یکی از سیاست های اصلی قوه قضائیه است و مجموعه قضائی فارس نیز در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص مبارزه با فساد در کنار سایر نهادهای مسئول، مبارزه با مفاسد را با عزم و اراده راسخ دنبال می کند. در پرونده های سابق مفاسد، قضات مستقل و انقلابی دادگستری استان فارس به دور از هر گونه حاشیه ای تنها اجرای عدالت و عمل به قانون را در دستور کار قرار دادند که نتیجه آن نیز صدور محکومیت های سنگین برای مفسدان بود.
گفتنی است اواخر هفته گذشته نیز دادگستری استان فارس در حالی از بازداشت بخشدار مرکزی شیراز و تعدادی دیگر خبر داده بود. طی این مدت مبارزه با فساد به جد در دستور کار دادگستری فارس قرار گرفته که از دیگر پرونده های فساد مالی می توان به پرونده مدیر کل سابق ورزش و جوانان فارس، مدیران سابق شرکت پخش فرآورده های نفتی، مدیر صنعت و معدن شهرستان کازرون و … اشاره کرد.

برچسب‌ها:,

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *